توسعه دهنده اصلی Shiba Inu می گوید محصول جدید در راه است.

IMG_20230615_085539_627

توسعه‌دهنده اصلی اکوسیستم Shiba Inu با نام مستعار نشان داده است که یک محصول جدید «فیزیکی» ممکن است به زودی عرضه شود. این برای بسیاری از اعضای جامعه SHIB تعجب آور نیست زیرا کوساما قبلاً قول داده بود علاوه بر اطلاعات مربوط به راه اندازی رسمی Shibarium، “بسیاری به روز رسانی” را ارائه دهد.

 زمانی در ماه می، توسعه‌دهنده اصلی SHIB به تعطیلات طولانی در سکوت رفت و زمانی که در نهایت بیرون آمد، به ارتش SHIB گفت که تیم در پشت صحنه مشغول توسعه قابل توجهی است. از این رو، سکوت او نمادی از فداکاری او به پروژه آینده بود. هیچ کس به طور قطع نمی داند که آیا به روز رسانی اخیر او در ارتباط با شیباریوم است یا خیر، 

در همین حال، راه حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم (ETH) که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا DApps بسازند، مدتی است که کار می‌کند و انتظار می‌رود راه‌اندازی نهایی آن حداکثر تا آگوست انجام شود.

 کوساما پیش‌بینی کرد که راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم احتمالاً در ماه جولای اتفاق می‌افتد در حالی که سایر اعضای تیم او می‌گویند در ماه آگوست راه‌اندازی خواهد شد. لوسی، یکی از مقامات اکوسیستم شیبا تخمین زده است که پرتاب در سه ماهه سوم سال 2023 به دلیل برخی فرآیندهای آزمایشی و ممیزی های امنیتی که باید تکمیل شود، انجام می شود.

 بیشتر این مراحل حیاتی برای افزودن یک لایه امنیتی اضافی برای سرمایه مشتریان در Shibarium مورد نیاز است. در انتظار راه‌اندازی نهایی، توسعه‌دهندگان SHIB هنوز باید نسخه محکمی از پل را طراحی کنند و در شبکه آزمایشی Swap را انجام دهند. به طور مشخص، بلاک چین شیباریوم امکان ادغام مشاغل واقعی و پروژه های قدرت را با آن فراهم می کند و این با هزینه کم به دست می آید.

 آزمایش بتا Shibarium با نام «Puppynet» تقریباً سه ماه پیش فعال شد. این نسخه، اگرچه شبیه سازی واقعی است، اما دارای رابطی با اطلاعات مربوط به آمار شبکه، اطلاعات اعتبار سنجی و همچنین قابلیت staking است. تقریباً یک ماه پس از شروع آزمایش بتا آن، صدها شرکت شروع به ابراز علاقه خود به ادغام پروتکل کرده بودند.

 همچنین، آزمایش بتا Shibarium از زمانی که راه اندازی شد به چندین نقطه عطف رسیده است. بر اساس داده‌های PuppyScan، در مجموع به ۲۱،۳۳۵،۶۲۹ تراکنش رسیده و ۱۶،۸۹۵،۶۳۱ آدرس کیف پول را وارد کرده است.

 شبکه آزمایشی بتای شیباریوم دارای 1274088 بلوک در میانگین زمان 6.9 ثانیه است.

Related Posts

Leave a comment