پلتفرم eToro محدودیت هایی را بر روی 4 دارایی رمزنگاری که به عنوان اوراق بهادار در دادخواست SEC برچسب گذاری شده اند اعمال می کند.

IMG_20230614_133721_112

پلتفرم تجارت مالی eToro دستورالعمل‌های جدیدی را صادر کرد که مشتریان آمریکایی را از خرید چهار دارایی رمزنگاری که اخیراً توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در شکایت علیه کوین‌بیس و بایننس اوراق بهادار تلقی می‌شدند، منع کرد.

 در حالی که eToro به صراحت اقدام تنظیم کننده اوراق بهادار را به عنوان دلیل آخرین تغییرات در عرضه ارزهای دیجیتال خود ذکر نکرد، اما بر “چشم انداز نظارتی در حال تحول به سرعت” تاکید کرد. با انجام این کار، eToro به افرادی مانند Robinhood می پیوندد زیرا صنعت با چکش اجرایی SEC روبرو می شود.طبق به‌روزرسانی جدید، eToro گفت که مشتریان آمریکایی آن از ۱۲ ژوئیه دیگر نمی‌توانند Algorand (ALGO)، Decentraland (MANA)، Dash (DASH) و Polygon (MATIC) را خریداری کنند. مشتریان همچنان می‌توانند توانایی «حفظ و فروش موقعیت‌های موجود در این سکه‌ها» را حفظ کنند.

در اوایل سال جاری، eToro با توییتر شریک شد تا کاربران این غول رسانه‌های اجتماعی به سهام، ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های مالی دسترسی داشته باشند. با این حال، سرکوب اخیر در طبقه دارایی، آن را مجبور به ارزیابی محیط نظارتی در کشور کرده است.

 در بیانیه‌ای، این شرکت کارگزاری تعهد خود را به همکاری نزدیک با تنظیم‌کننده‌های جهانی در تلاش برای شکل‌دهی آینده صنعت کریپتو و حمایت از دسترسی سرمایه‌گذاران عادی تکرار کرد.این اولین باری نیست که eToro مشتریان آمریکایی خود را از دارایی های خاص محدود می کند. پس از شکایت SEC علیه شرکت بلاک چین ریپل در دسامبر 2020، eToro XRP را از فهرست خارج کرد. چند ماه بعد، این شرکت همچنین کاردانو (ADA) و Tron (TRX) را به دلیل «مطالعات مرتبط با کسب‌وکار در محیط نظارتی در حال تحول» از فهرست خارج کرد.

Related Posts

Leave a comment