جک دورسی، بنیانگذار توییتر، قول جدیدی برای حمایت از توسعه دهندگان بیت کوین می دهد.

IMG_20230615_104027_804

جک دورسی، بنیانگذار توییتر، تعهد خود به اکوسیستم بیت کوین را با تعهد مالی جدید به برینک دو برابر کرده است.

جک دورسی، بنیانگذار توییتر، در تلاش خود برای حمایت از توسعه پروتکل بیت کوین (BTC) بی امان است و تعهد مالی جدیدی به برینک، یک مرکز Web3.0 که از توسعه دهندگان در شبکه پشتیبانی می کند، کرده است.

 همانطور که استارت آپ بلاک چین فاش کرد، کل تعهد مالی توسط جک دورسی در مجموع 5,000,000 دلار تعیین شده است. همانطور که توافق شد، بودجه طی 5 سال با پرداخت 1 میلیون دلار در سال تقسیم می شود.جک دورسی یک نام برجسته در دنیای فناوری است و در حالی که او به عنوان بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی پیشگام توییتر شناخته می شود، او همچنین بنیانگذار و مدیر عامل Block Inc، شرکت پرداخت پشت CashApp است که از تجارت بیت کوین پشتیبانی می کند.

 جک دورسی به عنوان یکی از مشهورترین ماکسیمالیست های بیت کوین شناخته می شود و متعهد به توسعه منبع باز ارز دیجیتال برتر است. در چند سال گذشته، رهبر فناوری میلیاردر میلیون‌ها دلار برای پیشبرد دسترسی و پذیرش بزرگ‌ترین ارز دیجیتال صنعت متعهد شده است.

 جک دورسی در چند سال گذشته تعهدات زیادی را انجام داده است که همه آنها در مصاحبه‌ای در سال 2021 در مصاحبه‌ای با CNBC خلاصه شده‌اند که «در طول عمر من هیچ چیز مهم‌تری برای کار کردن وجود ندارد».

Related Posts

Leave a comment