⁠ بایگانی Meta SEC برنامه های ارائه اوراق بهادار بدهی را نشان می دهد.

IMG_20230502_103948_143

شرکت مادر فیس بوک یک دفترچه ارائه کرده است که می گوید ممکن است گاهی اوراق بدهی را ارائه و بفروشد.

غول فناوری متا، شرکت مادر فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ، پرونده‌ای را برای ارائه جدید قفسه بدهی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرد.شرکت Big Tech این دفترچه را در اول ماه مه ثبت کرد و گفت که «ممکن است هر از گاهی اوراق بدهی را در یک یا چند سری عرضه و بفروشد».

 عرضه قفسه بدهی یا اوراق بدهی، شرطی است که به ناشر (یعنی متا) امکان ثبت انتشار جدید اوراق بهادار را بدون نیاز به فروش کل انتشار به یکباره می دهد.

 علاوه بر این، در این پرونده اظهار شده بود که اوراق بدهی ممکن است به یا از طریق «پذیره‌نویسان، کارگزاران، معامله‌گران، یا نمایندگانی که هرازگاهی تعیین می‌شوند، مستقیماً به یک یا چند خریدار دیگر، یا از طریق ترکیبی از این روش‌ها، عرضه و فروخته شوند». این پرونده میزان دقیق اوراق بهادار بدهی ارائه شده را فاش نکرد.

 با این وجود، منابع نزدیک به متا اخیراً به اشتراک گذاشتند که این شرکت به توسعه‌دهندگان متاورس خود حقوقی از 500000 دلار تا 1 میلیون دلار در سال ارائه می‌کند. در آگوست 2022، متا 10 میلیارد دلار در اولین پیشنهاد اوراق قرضه خود برای تامین مالی بازخرید سهام و سرمایه گذاری های تجاری جمع آوری کرد.

Related Posts

Leave a comment