پروژه هوش مصنوعی SophiaVerse جزئیات همکاری با Decentraland را به اشتراک می گذارد.

photo_2023-10-15_10-42-24

پلتفرم SophiaVerse (SOPH)، یکی از قدیمی ترین ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی که توسط شریک Cardano (ADA) SingularityNET ساخته شده است، جزئیات همکاری اخیر خود را با Decentraland (MANA)، اکوسیستم متاورس کهنه کارشبکه اتریوم (ETH) را به اشتراک می گذارد.
همه بازدیدکنندگان آزمایشگاه هوش مصنوعی SophiaVerse (SOPH) در متاورس Decentraland (MANA) واجد شرایط کمپین تبلیغاتی گسترده هستند. آیتم های مجازی منحصر به فرد درون بازی بین بازیکنانی که حداقل 1000 SOPH برای پوشیدنی ها هزینه کرده اند توزیع می شود. در قیمت های فعلی، این برابر با 101.2 دلار است.
کمپین تبلیغاتی تا 30 اکتبر 2023 ادامه خواهد داشت. طبق اعلام رسمی تیم SophiaVerse (SOPH)، رویداد توزیع در 31 اکتبر برگزار خواهد شد.

همانطور که قبلا پوشش داده شد، SophiaVerse (SOPH) همکاری خود را با Decentraland (MANA) در 9 اکتبر 2023 اعلام کرد. سوفیا ربات، یک اندروید دیجیتال مجهز به هوش مصنوعی از پلت فرم SophiaVerse (SOPH)، مرکز خود را برای نوآوری راه اندازی کرد. و تحقیق، آزمایشگاه هوش مصنوعی Decentraland.

به این ترتیب، SophiaVerse (SOPH) یکی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار با روند رو به رشد توکن های هوش مصنوعی است. در 24 ساعت گذشته حجم معاملات آن در صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز بیش از سه برابر شد.

در مجموع، بخش ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی در 24 ساعت گذشته کمی بهتر از بازارهای رمزنگاری شده است. کریپتوهای هوش مصنوعی با 2.8 درصد افزایش به 2.43 میلیارد دلار سرمایه خالص رسیدند.

Related Posts

Leave a comment