کیف پول تراست والت آپدیت جدیدش را با تغییرلوگوی و برند خود معرفی کرد.

photo_2023-10-16_13-11-01

تیم Trust Wallet، یکی از محبوب ترین کیف پول های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال، جزئیات ارتقاء مورد انتظار خود را به اشتراک می گذارد. کاربران آن از طراحی جدید و تجربه کاربری پیشرفته لذت خواهند برد همچنین، Trust Wallet یک نقطه عطف جدید تعداد بازدیدها را اعلام کرد. Trust Wallet لوگو، هویت برند را بازنگری می‌کند، رابط جدید را فعال می‌کند امروز، ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، Trust Wallet، یک کیف پول چند زنجیره‌ای با تراشه آبی و دارایی‌های دیجیتالی، از بازنویسی هویت برند خود خبر داد. این ارتقا شامل لوگوی جدید، طراحی اپلیکیشن مدرن و رابط کاربری پیشرفته است. تصویر از طریق Trust Wallet کمپین طراحی مجدد با شعار “به خود اعتماد کنید” آغاز می شود تا بر تعهد شرکت به تجربه کاربری بهینه برای تازه واردان و حرفه ای ها تاکید کند.

با ارتقای نام تجاری، Trust Wallet بر افزایش دسترسی به Web3 برای نسل جدیدی از کاربران متمرکز شده است، و یک پلتفرم طراحی شده سنجیده ارائه می‌کند که مزایای رویکرد کاربرپسند را با عملکردهای قوی ادغام می‌کند.
این ارتقا نشان دهنده یک نقطه عطف مهم از آغاز سال 2017 ما است، که نشان دهنده جهش افتتاحیه در استراتژی بلندمدت ما برای تقویت آزادی مالی کاربران، با مجموعه ای از به روز رسانی های آتی است. Trust Wallet تکامل یافته است تا به چیزی بیش از یک کیف پول تبدیل شود – اکنون یک دروازه قابل اعتماد به دنیای Web3 است. مطابق با ارزش‌های اصلی خود در توانمندسازی کاربران، اعتماد و اطمینان کاربر را در اولویت قرار می‌دهیم زیرا به مردم کمک می‌کنیم پیچیدگی‌های دنیای رمزنگاری را مرور کنند. با ارائه محصولات و خدمات کاربر محور، ما مردم را به ابزارها و فناوری های ضروری مجهز می کنیم تا با اطمینان آنچه را که Web3 ارائه می دهد کشف کنند و در نهایت به آنها استقلال مالی را که شایسته آن هستند اعطا کنیم.
همه رابط ها با هر دو حالت روشن و تاریک سازگار هستند. تیم Trust Wallet به عنوان بخشی از ارتقاء UX/UI خود، ناوبری پیشرفته را معرفی کرد که دسترسی یکپارچه به ویژگی‌هایی مانند تعویض کیف پول و کشف توکن را تضمین می‌کند، و یک لوگوی کاملاً جدید سپر نشان‌دهنده سطح بی‌نظیر امنیت همه برنامه‌های Trust Wallet است.

منبع:u.today

Related Posts

Leave a comment