دادگاه به صرافی کراکن دستور داد تا اطلاعات کاربران را برای رعایت مالیات به IRS فاش کند

photo_2023-07-01_18-00-17

صرافی Kraken موظف است جزئیات کاربرانی را که در تراکنش‌های بیش از 20000 دلار در یک سال تقویمی انجام داده‌اند، ارائه دهد.
یک دادگاه فدرال به صرافی کریپتو کراکن دستور داد تا اطلاعات حساب و تراکنش را به سرویس درآمد داخلی (IRS) تحویل دهد، که گفت به این اطلاعات نیاز دارد تا ببیند آیا هر یک از کاربران صرافی مالیات خود را کمتر گزارش کرده اند یا خیر.

طبق دستوری که در روز جمعه، 30 ژوئن صادر شد، کراکن موظف است جزئیات کاربرانی را که در یک سال تقویمی بیش از 20000 دلار تراکنش‌هایی انجام داده‌اند، از جمله نام آنها (نام مستعار یا واقعی)، تاریخ تولد، شماره شناسایی مالیات دهندگان، آدرس، شماره تلفن، آدرس ایمیل و اسناد مختلف دیگر.

علاوه بر این، کراکن ملزم به انتشار آدرس‌های بلاک چین و هش تراکنش‌ها است که قبلاً در داده‌های تراکنش موجود برای اشتراک‌گذاری گنجانده شده‌اند. همچنین ممکن است از صرافی خواسته شود که داده های خام را به IRS ارائه دهد

به نظر می رسد قاضی جوزف اسپرو، که ریاست این پرونده را بر عهده داشت، تلاش IRS برای به دست آوردن اطلاعات شغلی و منبع ثروت از کراکن را رد کرده است. قاضی صراحتاً چندین درخواست IRS را رد کرد.

در ارزیابی قاضی از برخی درخواست‌های سازمان امور مالیاتی، او اظهار داشت که دادگاه باید بررسی کند که آیا احضار دولت به درستی متمرکز است یا خیر، به این معنی که نباید فراتر از آن چیزی باشد که برای رسیدن به هدف مورد نظر لازم است.

Related Posts

Leave a comment