🐦 توییتر ElonMusk دسترسی به TweetDeck را محدود می کند و باعث خروج جامعه کریپتو می شود

image_2023-07-04_145409291

محدودیت‌های توییتر ایلان ماسک مانند “محدودیت نرخ” و دسترسی به TweetDeck که باعث خروج جامعه رمزنگاری می‌شود. توییتر ایلان ماسک که دسترسی به TweetDeck را محدود می‌کند باعث خروج جامعه رمزنگاری می‌شود.
محدودیت‌های ایلان ماسک در توییتر مانند “محدودیت نرخ” و دسترسی به TweetDeck باعث خروج جامعه رمزنگاری شده است.
توییتر ایلان ماسک روز سه‌شنبه با محدود کردن داشبورد آنلاین محبوب TweetDeck به کاربران تأیید شده، محدودیت‌های بیشتری را در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد. توییتر تغییرات ناگهانی از جمله الزام کاربران برای ورود به سیستم برای خواندن توییت‌ها، ایجاد محدودیت‌هایی برای مشاهده توییت‌ها و محدود کردن دسترسی به محصولات دیگر برای کاربران تایید نشده ایجاد کرد.

توییتر در 4 جولای محدودیت دیگری را برای کاربران اعلام کرد و دسترسی به TweetDeck جدید خود را فقط برای کاربران تأیید شده محدود کرد. کاربران می توانند با انتخاب «TweetDeck جدید» به جستجوها و گردش های کاری ذخیره شده خود دسترسی پیدا کنند. با این حال، تنها کاربران توییتر آبی می توانند پس از 30 روز به آن دسترسی داشته باشند زیرا این ویژگی انحصاری آبی توییتر خواهد بود.

TweetDeck یک ابزار مدیریت اکانت توییتر محبوب و قبلا رایگان است که به کاربران اجازه می دهد ستون های مختلفی ایجاد کنند تا به راحتی توییت ها را نظارت کنند. در بین مشاغل و سازمان های خبری محبوب بوده است.

در میان محدودیت‌های توییتر، اینستاگرام مارک زاکربرگ پلتفرم مشابه توییتر خود “Threads” را برای انتشار در روز پنجشنبه موکول کرد. با این حال، تمام داده‌های شما را برای اجرای پلتفرم جمع‌آوری می‌کند، زیرا هدف آن ایجاد یک سایت رسانه‌های اجتماعی «عادلانه» است.
محدود کردن دسترسی کاربران توسط توییتر و محدود کردن محصولات خود مانند TweetDeck باعث شده است که برخی از کاربران به پلتفرم های دیگر منتقل شوند. توییتر با کاهش شدید کاربران فعال مواجه شد و بسیاری از آنها به Bluesky تحت حمایت جک دورسی رفتند.

Related Posts

Leave a comment