شرکتValkyrie به Blackrock در تکمیل برنامه Bitcoin ETF ملحق می شود!

photo_2023-07-06_11-17-44

شرکت Valkyrie Investments، یک شرکت تخصصی مدیریت دارایی جایگزین که با بازار کریپتو مرتبط است، به BlackRock پیوست تا درخواست یک صندوق معامله شده مبادله ای مبتنی بر بیت کوین (ETF) را تکمیل کند.
کریپتو مارکت نیوز: Valkyrie Investments، یک شرکت تخصصی مدیریت دارایی جایگزین که با بازار کریپتو مرتبط است، به BlackRock پیوست تا درخواست یک صندوق معامله شده مبادله ای مبتنی بر بیت کوین (ETF) را تکمیل کند. پیش از این، بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، درخواستی را با جزئیات مربوط به قراردادهای اشتراک نظارت (SSA) مجدداً ثبت کرد. در حال حاضر، سایر متقاضیان ETF بیت کوین مانند Invesco، VanEck، Fidelity Investments، 21Shares و WisdomTree قبلاً اصلاحات مشابهی را مجدداً ثبت کرده اند. در زمان های اخیر، افزایش قیمت بیت کوین تا حد زیادی به دلیل علاقه این غول های مالی اصلی بود.
این به انتظار برای تمام فایل‌های اصلی ETF بیت کوین در چند وقت اخیر پایان می‌دهد تا درخواست خود را دوباره تکمیل کنند. Valkyrie یک صندوق مهم در فضای رمزنگاری است، با یک ETF آتی بیت کوین که در سال 2021 راه اندازی شد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، پرونده Valyrie تغییراتی ایجاد کرد تا صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده، Coinbase را به عنوان شریکی که نظارت را ارائه می‌کند، مطابق با درخواست SEC ایالات متحده نشان دهد. در این پرونده آمده است که اگر توسط SEC تایید شود، ETF Valkyrie در نزدک فهرست می شود. طبق گزارش ها، شرکت مدیریت سرمایه گذاری در 30 ژوئن 2023 یک برگه مدت با کوین بیس برای امضای یک توافقنامه اشتراک نظارت اجرا کرد.

Related Posts

Leave a comment