پلتفرم Multichain فعالیت خود را به دلیل کمبود بودجه برای همیشه متوقف می کند.

photo_2023-07-15_15-27-15

پروتکل کراس چین مسیریاب Multichain اعلام کرده است که به دلیل کمبود بودجه عملیاتی “مجبور به توقف عملیات” شده است. 🛑 این اعلامیه به دنبال گزارشی از شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Chainalysis است که می گوید به نظر می رسد برداشت ها یک “کشش فرش” توسط خودی ها باشد.
پروتکل متقابل زنجیره ای Multichain اعلام کرده است که به دلیل کمبود بودجه عملیاتی “مجبور به توقف عملیات” شده است. این اعلامیه به دنبال گزارشی از شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Chainalysis است که می‌گوید برداشت‌ها به نظر یک «کشش فرش» توسط خودی‌ها است.

در 14 جولای، حساب رسمی توییتر Multichain اعلام کرد که فعالیت های خود را متوقف می کند. این تیم گفت که “فقدان منابع جایگزین اطلاعات و بودجه عملیاتی مربوطه” آن را مجبور به تعطیل کردن فعالیت های تجاری خود کرده است.
به گفته این تیم، آنها با خانواده مدیر عامل تماس گرفتند و متوجه شدند که رایانه ها، تلفن ها، کیف پول ها و عبارات یادگاری Zhaojun توسط مقامات ضبط شده است. آنها نوشتند:
از زمان شروع پروژه، تمام وجوه عملیاتی و سرمایه گذاری های سرمایه گذاران تحت کنترل Zhaojun بوده است. این همچنین به این معنی است که تمام منابع مالی تیم و دسترسی به سرورها با Zhaojun و پلیس است.”
آنها افزودند که خواهر ژائوجون به تیم از یک اقدام حفاظت از دارایی اطلاع داده و مقداری وجوه را به آدرس‌های تحت کنترل خود منتقل می‌کند. با این حال، خانواده مدیرعامل Multichain به تیم اطلاع دادند که خواهر Zhaojun نیز توسط پلیس بازداشت شده است و اکنون از تماس خارج شده است. در نتیجه، تیم اعلام کرد که اکنون عملیات را متوقف می کند.

Related Posts

Leave a comment