صرافی Coinbase تبدیل به صرافی رمزنگاری ثبت شده در اسپانیا می شود.

photo_2023-09-25_10-23-10

کوین بیس یک ثبت نام مطابق با مبارزه با پولشویی (AML) را از بانک اسپانیا تضمین کرده است و آن را به یک صرافی رمزنگاری ثبت شده در این کشور تبدیل کرده است.

در یک پست وبلاگ جمعه، بزرگترین ارز دیجیتال ایالات متحده گسترش خود را در سراسر اروپا نشان داد و گفت که کاربران اسپانیایی اکنون می توانند با اطمینان دارایی های دیجیتال خود را در این پلت فرم ذخیره کنند و همچنین با استفاده از یورو در خرید و فروش دارایی های رمزنگاری شده شرکت کنند.

ثبت نام در بانک اسپانیا به کوین بیس اجازه می دهد تا مجموعه کامل محصولات و خدمات خود را به کاربران خرده فروشی و نهادی در اسپانیا ارائه دهد و در عین حال از رعایت چارچوب قانونی کشور اطمینان حاصل کند.

در طول سال گذشته، Coinbase ثبت نام های ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) را در چندین کشور اروپایی از جمله ایتالیا، ایرلند و هلند به دست آورده است.

همچنین تاییدیه اصولی دریافت کرده و خدمات خود را در سنگاپور، برزیل و کانادا راه اندازی کرده است.

Nana Murugesan، معاون بین‌الملل و توسعه کسب‌وکار در Coinbase، گفت: «ما هیجان‌زده‌ایم که از بانک اسپانیا برای حمایت و رشد مصرف‌کنندگان خرده‌فروشی، مشتریان سازمانی و شرکای توسعه‌دهنده‌مان در اسپانیا به ثبت رسیده‌ایم.»

“بیشتر کشورهای جهان در حال ارائه شفافیت و راهنمایی برای صنعت کریپتو هستند.”

اسپانیا دوستدار رمزگذاری می شود
در اواخر، اسپانیا به طور فزاینده‌ای نسبت به بخش دارایی‌های دیجیتال، با پذیرش جریان اصلی رو به رشد در این کشور، دوستانه‌تر شده است.

در این اطلاعیه، Coinbase ادعا کرد که تقریباً 29٪ از بزرگسالان در اسپانیا معتقدند که ارزهای دیجیتال آینده امور مالی است.

علاوه بر این، رمزارز به عنوان دومین روش پرداخت ترجیحی در کشور ظاهر شده است و از نقل و انتقالات بانکی سنتی پیشی گرفته است.

صرافی نوشت: «تحقیقات Bitnovo نشان داد که 60.7 درصد از شهروندان اسپانیایی انگیزه خرید ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت و 35.7 درصد برای پرداخت دارند.

ثبت نام کوین بیس در اسپانیا از نزدیک به دنبال تاییدیه قانونی است که توسط صرافی کریپتو Crypto.com از بانک اسپانیا در ماه ژوئن دریافت شد.

این تحولات نشان دهنده شناخت روزافزون صنعت ارزهای دیجیتال توسط مقامات نظارتی و پذیرش فزاینده دارایی های دیجیتال در اسپانیا است.

Related Posts

Leave a comment