ریپل قصد دارد تجارت الکترونیک را با فناوری خود متحول کند.

photo_2023-09-20_12-55-08

در مصاحبه اخیر، براد چیس، رئیس بخش محصولات نقدینگی ریپل، از چشم انداز بزرگ شرکت فین تک برای تجارت الکترونیک پرده برداری کرد: ریپل می خواهد هر شرکت تجارت الکترونیک را به یک شرکت رمزنگاری تبدیل کند. Crypto با توجه به در دسترس بودن آن در تمام ساعات شبانه روز فرصتی دوچندان برای بهبود تجارت الکترونیک و پرداخت های تجاری فراهم می کند.
این یکی از دلایلی است که بسیاری از بازیکنان و بازرگانان تجارت الکترونیک به ارزهای دیجیتال به عنوان راهی برای برجسته شدن در چشم انداز روی آورده اند. چیس فرصت هایی را که کریپتو – یک دارایی بومی دیجیتالی جهانی – برای تجارت الکترونیک به ارمغان می آورد، برجسته می کند. 100 میلیون XRP مرتبط به Ripple منتقل شد زیرا قیمت تبلیغات حرکتی جدید را آماده می کند. بر اساس این گزارش.
چیس این را به عنوان یک فرصت دوگانه و یک تغییر قابل توجه توصیف می کند. پرداخت‌های رمزنگاری این پتانسیل را دارد که به‌گونه‌ای به غیر از جذب کارایی جریان پرداخت و کاهش هزینه‌های عملیاتی و تسویه حساب، به سود بازیگران و بازرگانان تجارت الکترونیک باشد. Ripple Liquidity Hub وارد بحث می‌شود در مصاحبه، چیس دلیل اینکه ریپل محصولاتی مانند Liquidity Hub می‌سازد را بیان می‌کند: به طوری که شرکت‌ها می‌توانند بدون انجام کارهای فنی سنگین، «تکیه کنند و پرداخت‌های رمزنگاری را بپذیرند». همانطور که گزارش شده است، با توجه به اینکه مشتریان بیشتری به Ripple روی می آورند تا ارزهای رمزنگاری شده را در صورت تقاضا برای اهداف مختلف تجاری دریافت کنند، Liquidity Hub مورد توجه قرار گرفته است. Liquidity Hub به کسب و کارها در بهینه سازی نقدینگی رمزنگاری و دسترسی به شبکه گسترده ای از ریل های پرداخت جهانی برای سرعت بخشیدن به تراکنش های رمزنگاری، مدیریت خزانه داری و سایر برنامه ها کمک می کند.

Related Posts

Leave a comment