تون‌کوین (TON) با راه‌اندازی درآمدزایی از تلگرام توسط پاول دوروف، 35 درصد افزایش یافت.

photo_2024-02-29_12-54-09

در یک چرخش خیره کننده از رویدادها، قیمت Toncoin (TON)، توکن اصلی بلاک چین شبکه باز، امروز در مدت یک ساعت بیش از 35 درصد افزایش یافت.
کاتالیزور پشت این افزایش شهاب‌سنگ، اعلامیه‌ای بود که توسط پاول دوروف، مغز متفکر میلیاردر پلتفرم پیام‌رسان مشهور تلگرام، منتشر شد.
تبلیغات مرتبط با افزایش 14 درصدی Toncoin (TON) با افزودن کیف پول‌های رمزنگاری مبتنی بر TON در تلگرام Durov به کانال تلگرام خود رفت تا از یک توسعه تغییر دهنده بازی برای دارندگان کانال در این پلتفرم رونمایی کند.
از ماه آینده، سازندگان این فرصت را خواهند داشت که برای محتوای خود پاداش های مالی دریافت کنند. از آنجایی که کانال‌های پخش تلگرام به میزان شگفت‌انگیز یک تریلیون بازدید ماهانه می‌بالند، این حرکت نشان‌دهنده تغییر چشم‌اندازی در چشم‌انداز کسب درآمد از محتوا است.
با این حال، در ماه مارس، پلتفرم تبلیغات تلگرام دسترسی خود را به تبلیغ‌کنندگان در نزدیک به صد کشور جدید گسترش می‌دهد و دریچه‌هایی را برای صاحبان کانال‌ها باز می‌کند تا از محتوای خود استفاده کنند. TON به USD توسط CoinMarketCap چیزی که این ابتکار را متمایز می کند، اتکای انحصاری آن به بلاک چین TON برای پرداخت ها و برداشت های تبلیغاتی است. دوروف با تشابه پیاده سازی موفقیت آمیز نام های کاربری توسط تلگرام، اعلام کرد که فروش تبلیغات و اشتراک درآمد در Toncoin تسهیل می شود.
این حرکت استراتژیک نه تنها امنیت و سرعت تراکنش ها را تضمین می کند، بلکه یک رابطه همزیستی را تقویت می کند که در آن سازندگان محتوا می توانند درآمد خود را نقد کنند یا در رشد کانال سرمایه گذاری مجدد کنند.
بنیانگذار مرتبط تلگرام Durov مالک رمزنگاری است – این چیزی است که او در اختیار دارد پیامدهای این اطلاعیه بلافاصله در بازار احساس شد، زیرا قیمت TON افزایش قابل توجهی را از 2.155 دلار به 2.95 دلار برای هر توکن تجربه کرد.

منبع : u.today

Related Posts

Leave a comment