آیا بیت کوین برای یک سقوط عظیم دیگر آماده است؟

photo_2023-08-19_20-24-17

بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال، زیر میانگین متحرک 200 روزه خود (MA) بسته شد، خط روندی که در تعیین جهت بلندمدت دارایی مهم است. این حرکت از لحاظ تاریخی نشان‌دهنده کاهش بیشتر بوده است، همانطور که جو کارلاسار، ناظر بازار اشاره کرد، بیت‌کوین از سال 2016 به‌طور میانگین 20 درصد کاهش یافت.
بر اساس داده‌های CoinGecko، بیت‌کوین در زمان نگارش این مقاله پس از نزول به 25643 دلار در روز با قیمت 26015.30 دلار معامله می‌شود. تلاقی عوامل افت اخیر در ابتدا توسط بسیاری به یک پست گمراه کننده در رسانه های اجتماعی توسط مجله بیت کوین نسبت داده شد.
این پست که به سرعت بیش از 2.4 میلیون بازدید به دست آورد، ادعا کرد که SpaceX ایلان ماسک تمام دارایی های بیت کوین خود را به ارزش 373 میلیون دلار تخلیه کرده است. تبلیغات با این حال، مقصر دانستن صرفاً اطلاعات نادرست SpaceX ممکن است ساده‌سازی بیش از حد باشد.
تجزیه و تحلیل از CryptoQuant.com نشانه هایی از کاهش قریب الوقوع قیمت را قبل از انتشار این خبر نشان داد. تایمر Fidelity نزولی باقی می ماند. علاوه بر این، Jurrien Timmer، تحلیلگر بازار، خاطرنشان کرد که بیت کوین برای مدتی نزدیک به مرز 30000 دلار در نوسان بوده است، که نشان می دهد ممکن است بر اساس نرخ های واقعی و معیارهای رشد شبکه، پیش از ارزش ذاتی خود معامله شود.

Related Posts

Leave a comment