سقوط آلت کوین منجر به کاهش رمز ارزها می شود. بیت کوین با کاهش 0.7 درصدی به 29150 دلار رسید.

photo_2023-08-16_11-31-24

پس از فروش شدید اواسط بعد از ظهر سه‌شنبه که یک جلسه عمدتاً آرام بود، ارزهای دیجیتال به طور کلی کاهش یافتند.
آلتکوین‌هایی مانند ریپل (XRP)، Dogecoin (DOGE)، Polkadot (DOT)، Polygon (MATIC) و Uniswap (UNI) با افت 1.3 درصدی شاخص بازار CoinDesk (CMI) پیشرو بودند که هر کدام بیش از 4 درصد ضرر ورزشی داشتند. 24 ساعت گذشته عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) داشتند که هر دو کاهش کمتر از 1 درصدی داشتند.
شاید ضربه زدن به کریپتو باعث ناراحتی کلان شود زیرا گزارش خرده‌فروشی صبح امروز آمریکا در ماه جولای بسیار قوی‌تر از حد انتظار بود. مدل GDPNow آتلانتا فدرال رزرو – به روز شده تا داده‌های خرده‌فروشی را در بر بگیرد – اکنون سرعت 5% ایالات متحده را پیش‌بینی می‌کند.
اد مویا، تحلیلگر ارشد بازار OANDA، به CoinDesk گفت: «کریپتوها با از سرگیری فروش بازار اوراق قرضه در حال غرق شدن هستند و بازده جهانی اوراق قرضه را با افزایش ریسک انقباض بیشتر بانک مرکزی افزایش می دهد. انتظار می‌رفت پایان سخت‌گیری‌ها به اینجا برسد و اکنون به نظر می‌رسد که ممکن است اینطور نباشد.»
نزدک، اس اند پی 500 و میانگین صنعتی داوجونز هر کدام در روز پنجشنبه به دنبال انتشار اخبار اقتصادی بیش از 1 درصد سقوط کردند و نرخ های خزانه داری آمریکا در 10 و 30 سال هر کدام به بالاترین حد خود در سال 2023 رسیدند.
در حالی که به نظر می رسد کریپتو حداقل تا حدودی در سال 2023 تثبیت شده است، شرایط بازار نزولی همچنان ادامه دارد زیرا قیمت ها و فعالیت های معاملاتی خاموش می مانند.

Related Posts

Leave a comment