صرافی CoinEx شروع به ارائه وام می کند.

image_2023-10-19_112020162

با عملکرد جدید، پلتفرم CoinEx به علاقه مندان به ارزهای دیجیتال اجازه می دهد تا نقدینگی لازم را بدون فروش بیت کوین (BTC) و آلت کوین های خود دریافت کنند. تبلیغات صرافی‌های رمزنگاری CoinEx وام‌های رمزنگاری را معرفی می‌کنند. از 12 اکتبر 2023، CoinEx، یک اکوسیستم صرافی ارزهای دیجیتال سطح بالا، وام‌های کریپتو ارائه می‌کند.
بیانیه تیم رسمی می گوید که بیت کوین (BTC) و 18 آلت کوین اصلی را به عنوان وثیقه می پذیرد. وام های رمزنگاری شده توسط CoinEx به عنوان ابزاری برای نیازهای نقدینگی کوتاه مدت معرفی شده است که به کاربران امکان می دهد رمزارزها را برای تجارت، سرمایه گذاری یا برداشت از طریق وثیقه گرفتن یک یا چند نوع از دارایی های رمزنگاری دیگر قرض کنند و در نتیجه نقدینگی و استفاده از وجوه شخصی را افزایش دهند.
خدمات وام های رمزنگاری تبلیغاتی باید جدا از وام های مرتبط با معاملات حاشیه توضیح داده شود. بنابراین، به‌جای سود کوتاه‌مدت، وام‌های کریپتو در CoinEx می‌توانند در ایجاد استراتژی‌های معاملاتی میان‌مدت مفید باشند. همچنین، با سکه های قرض داده شده، مشتریان CoinEx می توانند پرتفوی خود را متنوع کنند و از طریق یک رابط واحد از خدمات متنوع و سودآور روی پلتفرم لذت ببرند.
همانطور که توسط نمایندگان CoinEx تاکید شده است، این افزوده برای عملکرد و پذیرش پلتفرم از اهمیت بالایی برخوردار است: وام های رمزنگاری نه تنها به کاربران کمک می کند تا به نقدینگی بیشتری دسترسی داشته باشند و کارایی سرمایه را بهبود بخشند، بلکه انتخاب متنوع تری از ابزارهای مالی را نیز ارائه می دهند. با بخش مالی CoinEx، کاربران اکنون می توانند AMM، Financial و Loans را بر اساس مشخصات مالی و اهداف سرمایه گذاری خود انتخاب کنند. در سپتامبر 2023، این پلتفرم در کنفرانس Token 2049 سنگاپور، یکی از بزرگترین رویدادهای Web3، وضعیت شریک طلایی را کسب کرد. نرخ بهره بسیار پایین برای وام های USDT CoinEx توکن های مختلفی را به عنوان وثیقه برای وام های USDT می پذیرد.
طیف دارایی های پشتیبانی شده شامل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB)، XRP، Dogecoin (DOGE)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL)، Tronics (TRX)، Polkadot (DOT)، Polygon است. (MATIC)، Litecoin (LTC)، Shiba Inu (SHIB)، بیت کوین کش (BCH)، Chainlink (LINK)، Cosmos (ATOM)، Ethereum Classic (ETC)، Arbitrum (ARB)، و همچنین CET، بومی پلتفرم توکن ابزاری همه وام ها با نرخ بهره روزانه 0.02% در دسترس هستند. همچنین، صرافی یکی از بالاترین نسبت های وام به ارزش در صنعت را ارائه می دهد. در CoinEx، اگر وام گیرنده نتواند وام را با سکه ای که قرض گرفته است بازپرداخت کند، می تواند به سادگی بدهی را با وثیقه پرداخت کند.

Related Posts

Leave a comment