ویتالیک بوترین در مورد تراکنش ها و جابجایی های اخیر به صرافی ها توضیح داد

photo_2023-10-18_10-43-11

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، در چند روز گذشته تحرکات گسترده ای در زمینه ارزهای رمزنگاری شده انجام داده است و باعث ایجاد سر و صدایی در بازار شده است. اخیراً، بوترین یک انتقال 15 میلیون دلاری USDC را به صرافی ارز دیجیتال Gemini انجام داد.

Vitalik Buterin در مورد انتقال ETH توضیح می دهد
در حالی که جامعه ارزهای دیجیتال در مورد انگیزه پشت این انتقال ها سردرگم است، بنیانگذار اتریوم قصد خود را از فروش این سکه ها توضیح داده است. بوترین در یکی از پست های اخیر خود خاطرنشان کرد:

اگر مقاله ای می بینید که می گوید ویتالیک ….. ETH را به یک صرافی می فرستد»، در واقع این من نیستم که می فروشم، تقریباً همیشه این من هستم که به یک موسسه خیریه یا غیرانتفاعی یا پروژه دیگری کمک مالی می کنم، و گیرنده آن را می فروشد، زیرا آنها باید هزینه ها را پوشش دهند. . من از سال 2018 ETH را برای نفع شخصی “نفروشم”.

ویتالیک بوترین تعدادی ارز دیجیتال را در کیف پول خود با پروژه های جدید رمزنگاری دریافت می کند که توکن های خود را در مراحل اولیه راه اندازی در اتریوم ارسال می کند. در نتیجه، یکی از بنیانگذاران اتریوم به طور منظم تمام رمزهای دریافتی خود را اهدا می کند.

بوترین یک اهداکننده فعال در دوران کووید-19 بود و میلیون‌ها دلار برای کمک به قربانیان برای عبور از مرحله سخت اهدا کرده است.

با این حال، در ماه گذشته، او با نقل و انتقالات مکرر به صرافی ها بسیار فعال تر شده است. جالب اینجاست که این در زمانی اتفاق می‌افتد که بازار با فشار فروش شدیدی روبرو بوده است که در نتیجه جامعه ارزهای دیجیتال را دچار تردید می‌کند. اوایل ماه اکتبر، بوترین همچنین 1.64 میلیون دلار ETH را به صرافی Bitstamp منتقل کرد.

در یک پست وبلاگ اخیر، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، در مورد آینده سهام اتریوم با تمرکز ویژه بر پرداختن به موضوع فعلی تمرکز در اکوسیستم اتریوم بحث کرد. او بر ضرورت تغییراتی که می تواند سیستم را مجدداً متعادل کند و تمرکززدایی بیشتر را ترویج کند، تأکید می کند.

Related Posts

Leave a comment