استلار (XLM) افشاگری بزرگی دارد که ممکن است شبکه را متحول کند.

photo_2023-09-09_16-22-50

استلار، یک شبکه بلاک چین غیرمتمرکز که هدف آن تسهیل پرداخت های فرامرزی است، ممکن است یک نوآوری بزرگ را به نمایش بگذارد.

استلار در توییتی جدید اعلام کرد که یک تغییر قریب الوقوع در حال انجام است. در حالی که جزئیات بیشتری در مورد اینکه این تغییر چه چیزی می تواند باشد ارائه نشده است، این توییت به این نکته اشاره می کند که این می تواند یک نوآوری بزرگ یا حتی یک مشارکت باشد.

ما #Stellar را ظرف 5 روز به دنیای واقعی می آوریم.

چشمانت را بسته نگه دار!
از دسته تغییر به عنوان “برند” یاد می کند در حالی که اضافه می کند که استلار را در پنج روز آینده به دنیای واقعی خواهد آورد.

Stellar در یک اعلامیه اولیه که در تاریخ 2 سپتامبر در X در 2 سپتامبر منتشر شد، یک نوآوری آتی را به نمایش گذاشت و در آن اظهار داشت که “یک چیز جالب در حال وقوع است” و به جامعه خود گفت که برای یک تغییر هیجان انگیز آماده شوند.

این توییت شمارش معکوس 10 روزه را برای فاش شدن، یعنی 12 سپتامبر ارائه می کرد. از امروز، 8 سپتامبر، تعداد روزهای باقی مانده از شمارش معکوس چهار روز است.

در حالی که جامعه با هیجان پیش‌بینی آشکار بزرگ استلار را می‌کند، با در نظر گرفتن پیشرفت‌های اخیر استلار، کنجکاوی در مورد آنچه که می‌تواند باشد همچنان وجود دارد.

لازم به یادآوری است که بنیاد توسعه استلار، یک سازمان غیرانتفاعی که از توسعه شبکه استلار حمایت می کند، در ماه آگوست در غول پرداخت MoneyGram International سرمایه گذاری کرد.

XLM، دارایی رمزنگاری بومی بلاک چین استلار، در 24 ساعت گذشته با 0.68 درصد افزایش اندک به 0.123 دلار رسیده است، که تا حد زیادی تحت تأثیر هیجان فعلی پیرامون upcomi بلاک چین قرار نگرفته است.

Related Posts

Leave a comment