شبکه هدرا توسط کمپانی هیوندای و کیا ادغام شد.

photo_2023-08-03_11-08-30

هیوندای و کیا، دو خودروساز بزرگ، شبکه هدرا را پذیرفته اند که نشان دهنده افزایش پذیرش بلاک چین است. طبق اعلامیه ای هیجان انگیز، شرکت هیوندای موتور و شرکت کیا یک سیستم نظارت بر انتشار CO2 بر اساس شبکه هدرا معرفی کرده اند.
ما مشتاقیم اعلام کنیم که @HMGnewsroom، بزرگترین تولیدکننده خودرو در کره جنوبی، و @Kia یک راه حل ردیابی انتشار کربن زنجیره تامین با قابلیت #AI را با مقیاس بسیار مقیاس پذیر معرفی کرده اند.
با استفاده از شبکه Hedera، سیستم نظارت بر انتشار CO2 تامین کننده مبتنی بر بلاک چین (SCEMS) انتشار کربن شرکای تجاری را مدیریت می کند. ادغام موفقیت آمیز پیاده سازی با Hedera همچنین یکپارچگی و شفافیت داده ها را در سراسر زنجیره تامین تضمین می کند. تبلیغات بر اساس پست وبلاگ، هیوندای و کیا با موفقیت عملکرد شبکه هدرا را تایید کرده اند و تصمیم گرفته اند از آن برای دستیابی به هدف اساسی خود یعنی جمع آوری داده های انتشار کربن به موقع و ایمن استفاده کنند. Hedera (HBAR) مرتبط با ارتقاء شبکه اصلی: جزئیات با این سیستم نوآورانه، هیوندای و کیا قصد دارند با تغییرات اقلیمی مبارزه کنند و زنجیره‌های تامین پایدار را در داخل شرکت و با شرکای خود ایجاد کنند.
بر اساس حساب توییتر رسمی Hedera، ادغام هیوندای از Hedera، به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو خودرو در جهان، نقطه عطفی کلیدی برای پایداری در صنعت خودروسازی است. Shinhan Bank، بزرگترین موسسه مالی تایوان و قدیمی ترین بانک کره جنوبی، هفته گذشته یک آزمایش بین المللی حواله انجام داد و امکان سنجی Hedera را برای صادرکنندگان استیبل کوین مبتنی بر EVM در سراسر جهان تأیید کرد. در یک نقطه عطف بزرگ دیگر، شبکه اصلی Hedera از مرز 16 میلیارد تراکنش عبور کرده است.

Related Posts

Leave a comment