بنیانگذار IOTA برنامه های هیجان انگیزی را برای اتصال Shimmer و Cardano به اشتراک می گذارد.

photo_2023-08-05_14-57-07

بنیاد کاردانو در یک اعلامیه هیجان‌انگیز، اولین دور سخنرانان رویداد سالانه شاخص خود، اجلاس Cardano 2023 را که از 2 تا 4 نوامبر در دبی، امارات متحده عربی برگزار می‌شود، معرفی کرد.

این رویداد شامل سخنرانی‌های کلیدی، بحث‌های میزگرد و کارگاه‌های تعاملی با سه موضوع اصلی است: تاب‌آوری عملیاتی، آموزش و پذیرش.

رویداد Cardano Summit که پذیرای طیف وسیعی از کارشناسان و رهبران در فضای بلاک چین خواهد بود، یکی از موسسان و رئیس بنیاد IOTA، Dominik Schiener، به عنوان یکی از سخنرانان کلیدی در نظر گرفته شده است.

بنیانگذار IOTA که این خبر را در توییتر فاش کرد، اظهار داشت: “من برای پیوستن به اجلاس Cardano Summit امسال 2023 به عنوان سخنران هیجان‌زده هستم. بی‌صبرانه منتظر نزدیک‌تر کردن جوامع بزرگمان هستم.”

در راستای انتظارات جامعه، بنیانگذار IOTA از امکان همکاری بین Shimmer/IOTA و Cardano ابراز خوشحالی کرد. شینر اظهار داشت: ما برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای نزدیک‌تر کردن کاردانو و شیمر/IOTA داریم.

شبکه استیجینگ مشوق آیوتا، Shimmer، در ماه سپتامبر معرفی شد تا کاربرد کلی شبکه را برای توسعه دهندگان و معامله گران افزایش دهد. شبکه آزمایشی عمومی EVM در ماه مارس در Shimmer مستقر شد، به عنوان یک گام کلیدی قبل از معرفی Shimmer EVM به شبکه اصلی.

Related Posts

Leave a comment