پولکادات (DOT) اخبار همکاری هیجان انگیز خود با کاردانو را منتشر می کند.

photo_2023-11-07_10-08-00

شبکه Polkadot به تازگی یک اطلاعیه هیجان انگیز مرتبط با Cardano منتشر کرده است. پولکادات در توییتی اعلام کرد که کاردانو از Substrate، پایه Polkadot SDK، برای ایجاد پروژه “زنجیره شریک” خود استفاده خواهد کرد.
این ابزار می‌گوید، توانایی Substrate برای گسترش در سراسر Web3 و همچنین سهولت استفاده از آن برای زنجیره‌ها و اکوسیستم‌های دیگر را نشان می‌دهد. 1/ Cardano از Substrate، پایه و اساس Polkadot SDK، برای ایجاد پروژه “زنجیره شریک” خود استفاده خواهد کرد – نشان دادن پتانسیل Substrate برای گسترش در سراسر Web3، و سهولت استفاده از آن برای زنجیره ها و اکوسیستم های دیگر
علاوه بر این، ایجاد زنجیره‌های بلوکی مستقل را که مستقل از پولکادات اجرا می‌شوند، ممکن می‌سازد. آگهی، خالق Cardano، Charles Hoskinson اخیراً معماری جدیدی را اعلام کرد که به سازندگان راه‌های جدیدی را برای استفاده از ویژگی‌های اساسی Cardano و فناوری جدید Cardano برای ساخت زنجیره‌های شریک بهینه‌شده خود در اجلاس اخیر Cardano 2023 ارائه می‌دهد. Cardano با لایه تسویه کاردانو (CSL) طراحی شده است. از لایه محاسباتی کاردانو (CCL) جدا شده است. CSL در این مورد به عنوان لایه تسویه زنجیره متقابل نهایی عمل می کند.
با ادغام فناوری بلاک چین مدولار با امنیت، نقدینگی و قابلیت اطمینان کاردانو، زنجیره های شریک انتظار دارند نحوه ساخت و اجرای بلاک چین های جدید را تغییر دهند. Midnight، یک بلاک چین متمرکز بر حفاظت از داده های IOG که به تازگی رونمایی شد، اولین زنجیره شریکی خواهد بود که این چارچوب جدید را به کار می گیرد. همکاری بین Cardano و Polkadot می‌تواند نوید خوبی برای هر دو پلتفرم بلاک چین باشد، زیرا بر راه‌اندازی بلاک چین‌های اضافی نظارت می‌کند و عصر جدیدی را در بخش کریپتو آغاز می‌کند.

Related Posts

Leave a comment