شبکه پروتکل پرداخت ریپل خدمات خود را به بیش از 70 بازار گسترش داد.

photo_2023-11-08_10-20-25

ریپل، شرکت بلاک چین مستقر در سانفرانسیسکو، پوشش شبکه پرداخت خود، Ripple Payments را برای ارائه خدمات در بیش از 70 بازار گسترش داده است.
این توسعه بخشی از تلاش ریپل برای بهینه‌سازی کارایی پرداخت‌های فرامرزی با استفاده از فناوری بلاک چین است.
گسترش استراتژیک ریپل
حرکت ریپل در زمانی انجام می شود که بیش از 80 درصد از این رهبران به دنبال ادغام دارایی های دیجیتال در عملیات خود در مدت سه سال هستند.
هدف Ripple Payments تسهیل این انتقال با ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک چین برای ساده‌سازی پرداخت‌های فرامرزی است.
ریپل تأییدیه‌های نظارتی لازم، از جمله مجوزهای انتقال پول در حوزه‌های قضایی مختلف ایالات متحده و چراغ سبز مقامات پولی سنگاپور را برای فعالیت در این مناطق به دست آورده است.

همانطور که در بالا ذکر شد، مشتریان اکنون می توانند به پوشش پرداخت جهانی در بیش از 70 بازار از طریق یک فرآیند ورود واحد دسترسی داشته باشند.
ریپل با Onafriq، یک شرکت فین‌تک، برای باز کردن کریدورهای حواله جدید بین آفریقا و شورای همکاری خلیج فارس، بریتانیا و استرالیا وارد همکاری شده است.
این مشارکت از فناوری پرداخت ریپل برای رسیدگی به مسائل رایج در پرداخت های فرامرزی مانند تاخیر در انتقال و هزینه های بالا استفاده می کند که به طور بالقوه می تواند روند حواله را در آفریقا بهبود بخشد.
Onafriq قصد دارد از فناوری Ripple برای اتصال شبکه گسترده پول تلفن همراه خود که شامل بیش از 500 میلیون کیف پول تلفن همراه در سراسر آفریقا است، استفاده کند.
این همکاری قرار است حواله ها و پرداخت های تجاری کارآمدتر و کم هزینه تر را به 27 کشور در سراسر شبکه Onafriq تسهیل کند.

منبع : U.TODAY

Related Posts

Leave a comment