قیمت بیت کوین (BTC) در 64 هزار دلار در روز هاوینگ ثابت می ماند.

photo_2024-04-20_13-51-33

ADA و ICP بیشترین سود را از alt های بزرگتر برده اند.
قیمت بیت کوین در روزهای منتهی به هاوینگ چهارم مورد انتظار با نوسانات شدید مواجه شد، اما پس از اتمام آن نسبتا ثابت مانده است.بیشتر آلتکوین ها در مقیاس روزانه اندکی سبز هستند، به غیر از TON که با وجود اخبار بزرگی که از تتر می رسد، دو رقمی کاهش یافته است.
آرامش بیت کوین پس ازهاوینگ
تحولات نامطلوب قیمت بیت کوین از جمعه گذشته زمانی آغاز شد که دارایی از بیش از 71000 دلار به 65000 دلار کاهش یافت. در روز بعد چند ارزش پولی را پس گرفت اما ساعاتی بعد در بحبوحه درگیری‌های فزاینده بین اسرائیل و ایران به 61000 دلار کاهش یافت.
پس از یک تلاش ناموفق دیگر در روز دوشنبه، ارزش این ارز دیجیتال در هفته کاری نیز کاهش یافت. حمله اسرائیل به ایران در اوایل این هفته باعث کاهش دوباره قیمت بیت کوین شد که این بار به زیر 60000 دلار رسید.با این حال، به سرعت برگشت و ساعاتی بعد به 65000 دلار رسید، زیرا ایران گفت که به زودی هیچ اقدام تلافی جویانه ای نخواهد داشت. 24 ساعت گذشته بسیار کم حادثه بوده است، حتی اگر شبکه بیت کوین در حال آماده شدن برای هاوینگ چهارم بود.
تکمیل این رویداد ساعاتی پیش اتفاق افتاد و پاداش بلاک را به 3.125 BTC کاهش داد. تا کنون، قیمت بیت کوین نسبتاً ثابت مانده است زیرا حدود 64000 دلار است.
ارزش بازار آن بیش از 1.250 تریلیون دلار است و تسلط آن بر alts 51.5٪ در CG است.
شاید مهم ترین خبر، به غیر از هاوینگ ، دیروز از تتر و تون بود. تتر اعلام کرد که دو تا از بزرگترین استیبل کوین های خود را در شبکه تون راه اندازی خواهد کرد. این بلافاصله با افزایش قیمت و همچنین با کاهش شدید در ساعات پس از آن بر قیمت TON تأثیر گذاشت. در حال حاضر، تون 12 درصد کاهش یافته است.
در مقابل، ICP 13 درصد افزایش یافته و بالای 14 دلار معامله می شود. ADA 7 درصد افزایش یافته و به 0.5 دلار نزدیک شده است. بقیه آلت‌های بزرگ‌تر نیز به رنگ سبز هستند.

منبع : cryptopotato

Related Posts

Leave a comment