شرکت VanEck پشتیبانی 10 ساله اتریوم (ETH) را متعهد می شود

image_2023-10-01_112239941

مدیر سرمایه گذاری جهانی VanEck تصمیم بزرگ خود را برای حمایت از توسعه اتریوم اعلام کرده است. VanEck در یک توییت، “اعلان بزرگ” را اعلام کرد که قصد دارد 10٪ از سود EFUT ETF آینده خود را به Protocol Guild، نهادی متشکل از توسعه دهندگان هسته ETH، حداقل برای 10 سال اهدا کند.

انجمن پروتکل یک روش تامین مالی مردمی برای بیش از 150 نفر است که برای حفظ پروتکل اصلی اتریوم حیاتی هستند. این پشتیبانی متقابل به اعضای همتا و همچنین روشی برای اکوسیستم گسترده تر برای پشتیبانی از پروتکل ارائه می دهد.

اعضای آن در کنار بقیه افراد جامعه برای زنده کردن بهبودهای اخیر ادغام و شانگهای کار کردند. این شامل تلاش در تحقیق، اجرا، آزمایش، هماهنگی و سایر زمینه ها بود.

بسیاری از اعضای انجمن پروتکلی در حال حاضر بر روی EIP-4844 (“پروتوکالینگ”) متمرکز هستند. به گفته VanEck، این بهبود هزینه لایه 2 را کاهش می دهد و شاید اتریوم را به دسترسی بیشتر نزدیک کند.
VanEck خاطرنشان کرد که جوامعی مانند Lido Finance، Uniswap، Arbitrum و Optimism در گذشته به این توسعه دهندگان اصلی ETH کمک کرده اند و اکنون نوبت آن است که به این جامعه از مشارکت کنندگان ETH پرداخت کند.
VanEck در نسخه‌ای در ۲۸ سپتامبر از راه‌اندازی قریب‌الوقوع VanEck Ethereum xStrategy ETF (EFUT) خبر داد. EFUT به جای اینکه مستقیماً در ETH یا سایر دارایی های دیجیتالی باشد، در قراردادهای آتی استاندارد شده و با تسویه نقدی ETH سرمایه گذاری خواهد کرد.

مدیر سرمایه گذاری جهانی برای پذیرش جریان اصلی اتریوم در آینده از طریق صندوق EFUT آینده ابراز امیدواری می کند.

به گفته جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، هفته پیش رو ممکن است در سفر ETF اتریوم بسیار مهم باشد. طبق گفته سیفارت، 9 ETF بالقوه با معاملات آتی ETH ممکن است دوشنبه آینده راه اندازی شود.

Related Posts

Leave a comment