رمز ارز Polygon (MATIC) به عنوان برترین شرکت رمزنگاری TIME تاریخ ساز است

photo_2023-06-22_12-29-40

Polygon Labs این خبر هیجان انگیز را به اشتراک گذاشته است که در لیست TIME از 100 شرکت تأثیرگذار سال 2023 قرار گرفته است.

TIME، که به خاطر فهرست سالانه «TIME 100» مشهور است، که تأثیرگذارترین افراد در سطح جهان را برجسته می‌کند، دامنه خود را به شرکت‌هایی که مشارکت قابل توجهی در بخش‌های مختلف دارند، گسترش داده است.

Polygon Labs در لیست @TIME از 100 شرکت با نفوذترین شرکت در سال 2023 قرار گرفت. ما فوق العاده مفتخریم و می خواهیم این لحظه را با شما به اشتراک بگذاریم.

این تصدیق به عنوان شاهدی بر رشد Polygon و تأثیر آن بر صنعت بلاک چین است.

این به این دلیل است که در 18 ماه گذشته، Polygon Labs می‌گوید که سریع‌ترین سیستم اثبات ZK را در صنعت منتشر کرده و تنها zkEVM معادل EVM را در شبکه اصلی راه‌اندازی کرده است.

در هفته قبلک، Polygon 2.0، چشم اندازی برای مقیاس پذیری نامحدود و نقدینگی یکپارچه با فناوری ZK، راه اندازی شد. Polygon 2.0 یک گام بزرگ رو به جلو برای اکوسیستم Polygon است. بخش اصلی چشم انداز Polygon 2.0 این است که هر زنجیره Polygon باید ZK L2 باشد.

Polygon نشان می‌دهد که پیشنهادی برای ارتقای Polygon PoS به zkEVM Validium منتشر شده است، اولین در نوع خود و غیرمتمرکز ZK Layer 2. این نشان‌دهنده نقطه عطف مهمی برای اکوسیستم Polygon است، زیرا Polygon PoS را قادر می‌سازد تا به یک ZK PoS تبدیل شود. بخش اصلی اکوسیستم Polygon 2.0.

Related Posts

Leave a comment