ارزToncoin (TON) با افزایش 6.28 درصدی به 2 دلار به لیست بهترین آلتکوین های با عملکرد امروز در بازار پیوست. 

IMG_20230524_155816_269

رشد تون‌کوین در مقایسه با سایر دارایی‌های اصلی، از جمله بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) که هر دو به ترتیب 1.94% و 2.07% کاهش یافته‌اند، به بهترین وجه قابل درک است.

ارزToncoin یک مجری بی صدا است که به عنوان نشانه اصلی پروتکل شبکه باز عمل می کند، یک بلاک چین غیرمتمرکز که از شبکه باز تلگرام تغییر نام داد. تونکوین در تلاش برای تثبیت خود در میان پروتکل های نخبه بلاک چین در اطراف، زمینه های جدیدی را ایجاد کرده است. یکی از آخرین گام‌های آن که به نظر می‌رسد احساسات فعلی آن را تقویت می‌کند، فهرست کردن جفت معاملاتی TON/USDT در پلتفرم معاملاتی BitForex است. این فهرست، توکن TON را به یک بازار کاملاً جدید باز کرد و پیشنهاد خود را به عنوان یک ارز دیجیتال چند منظوره تثبیت کرد.

افزایش در 24 ساعت گذشته به TON کمک کرد تا زیان های انباشته شده در هفته گذشته را کاهش دهد و در زمان نگارش این مقاله، دارایی در دوره هفت روزه آخر 0.52 درصد افزایش یافته است.علیرغم فشار عمده ای که زمستان کریپتو در سال گذشته وارد صنعت کرد، Toncoin یکی از پروژه هایی بود که سال 2022 را با رکوردهای رشد چشمگیر به پایان رساند. Toncoin در رتبه های بالاتری قرار گرفت و به بیست و سومین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل شد، و در حالی که سه پله از این سطح کاهش یافته است، TON همچنان به عنوان یکی از ارزهای رمزنگاری نخبگان شناخته می شود که امروزه ابزارهای کاربردی تعریف شده را ارائه می دهند. بر اساس وابستگی نزدیک خود به پلتفرم پیام رسان تلگرام، TON به طور کلی از رشد این پلتفرم بسیار سود می برد. هر دو نهاد کارهای زیادی برای ادغام فناوری یکدیگر با هدف تسلط بر تکامل پرداخت ها از طریق رسانه های اجتماعی در آینده نزدیک انجام داده اند.

Related Posts

Leave a comment