قیمت بیت کوین راه را به 40000 دلار باز می کند: محرک هایی که می توانند آن را افزایش دهد.

photo_2023-12-03_11-02-30

قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود در سال جاری رسید زیرا سرمایه گذاران اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو را در نظر گرفتند که نشان می داد نرخ بهره بدون تغییر باقی می ماند. تبلیغات بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار، رشد خود را در روز جمعه افزایش داد و به 39000 دلار در صرافی رمزنگاری کوین بیس رسید.

با افزایش اخیر خود، بیت کوین به بالاترین ارزش خود از ماه می 2022 رسیده است، درست قبل از اینکه بخش ارزهای دیجیتال متزلزل شود و قیمت ها به دلیل فروپاشی اکوسیستم Terra شروع به کاهش تدریجی کنند. با نزدیک شدن به پایان سال 2023، دلالان ارزهای دیجیتال بر این احتمال متمرکز شده اند که بیت کوین ممکن است به 40000 دلار برسد، زیرا ارزش بزرگترین دارایی دیجیتال در سال بیش از دو برابر شده است. بیت کوین تا کنون بیش از 133 درصد در سال جاری افزایش یافته است و با توجه به اینکه سرمایه گذاران به سمت دارایی های پرخطر روی آورده اند، از سود در بسیاری از بخش های سنتی دیگر پیشی گرفته است. این امید در میان معامله گران و جامعه ارزهای دیجیتال به طور کلی مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ممکن است به زودی اولین صندوق قابل معامله در مبادلات را که مستقیماً به بیت کوین مرتبط است تأیید کند، قیمت ها را افزایش می دهد.

مسیر قیمت بیت کوین برای 40,000 دلار باز شد، بر اساس این خبر که نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا ممکن است حداقل تا سال 2024 بدون تغییر بماند، بیت کوین تقریباً به 39،000 دلار رسید. در حال حاضر، #بیت کوین تقریباً 39 هزار دلار را از بین برد. با این حرکت، Santiment معتقد است که مسیر بیت کوین قبلاً با قیمت 40000 دلار باز شده است. به این مثبت بودن این واقعیت افزوده شده است که توجه به‌طور فزاینده‌ای به جای آلت‌کوین‌ها به بیت‌کوین معطوف شده است، که به گفته Santiment نشان‌دهنده «ترس کافی برای ادامه افزایش قیمت‌ها معمولاً لازم است».
تحلیلگر می گوید چرا Santiment مشاهده کرد که با کاهش علاقه به آلت کوین ها، سلطه اجتماعی بیت کوین تنها در یک ماه افزایش یافته است، کف قیمت بیت کوین مرتبط (BTC) ممکن است به 41200 دلار در ماه برسد. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 0.78 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته به 38782 دلار رسید و در معاملات روز شنبه به بالاترین حد خود یعنی 38848 دلار رسید.

Related Posts

Leave a comment