وکیل طرفدار ریپل ناهماهنگی های کشف شده توسط اسناد هینمن را افشا می کند.

photo_2023-06-17_12-20-57

جان دیتون، وکیل طرفدار ریپل، به تناقض بزرگی اشاره کرده است که اسناد اخیراً منتشر شده از مقام سابق SEC ویلیام هینمن آشکار شده است. دیتون تاریخ تسلیم مقام SEC را 27 ژوئیه 2021 بازگو می کند. این بیش از یک سال قبل از این بود که قاضی تورس دستور داد که اسناد تهیه و با مهر و موم به ریپل ارائه شود.
به طور خاص، بنیانگذار CryptoLaw تاریخ حکم قاضی تورس را 29 سپتامبر 2022 بازگو می کند. تاریخی که براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل Ripple و استوارت آلدروتی، مشاور عمومی در مورد دریافت اسناد توییت کردند، 22 اکتبر 2022، 15 ماه پس از حذف Hinman بود. دیتون این جزئیات را برای رسیدن به نقطه‌ای بیان می‌کند: ویلیام هینمن، یکی از مقامات سابق SEC ممکن است در حین استقرار خود شواهدی غیرواقعی ارائه کرده باشد و معتقد است که اسناد تحویل داده نمی‌شون
استوارت آلدروتی، مدیرکل ریپل، اندکی پس از دریافت اسناد، در توییت خود اعلام کرد که کشمکش‌های طولانی، بیش از 18 ماه و 6 حکم دادگاه طول کشیده است، و بر عدم تمایل کمیسیون SEC برای تحویل دادن اسناد تاکید کرد.
برای رسیدن به نقطه اصلی خود، دیتون تصویری از سند رسوب هینمن به اشتراک گذاشت. از هینمن در حین تشریفات خود پرسیده شد: “آیا قبل از ایراد سخنان خود با کسی غیر از کارکنان SEC در مورد محتوای سخنان خود در 14 ژوئن 2018 ارتباط داشتید؟” او پاسخ داد: نه، نه در اصل.


دیتون به ایمیل‌هایی اشاره می‌کند که اخیراً منتشر شده است، جایی که هینمن آن را «سخنرانی اتریوم» می‌نامد و به همه می‌گوید که با ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم ملاقات می‌کند تا درک خود را از شبکه اتریوم و بنیاد اتریوم تأیید کند. وی بر تناقضات این مقام سابق کمیسیون مستقل انتخابات تاکید کرد.
بیل مورگان، یک علاقه‌مند به XRP و وکیل رمزارز، به توییت جان دیتون واکنش نشان داد و حساب کرد که ویلیام هینمن، مسئول سابق SEC، شواهدی غیرواقعی در اظهارات خود ارائه کرده است.
او اضافه می کند که ارسال ریپل به طرز عجیبی دقیق بود، زیرا به نظر می رسید آنها می دانستند که هینمن سخنرانی خود را با فردی خارج از SEC ملاقات کرده یا در مورد آن صحبت کرده است و این در اسناد داخلی منعکس خواهد شد.

Related Posts

Leave a comment