بزرگترین شرکت بازی های تخته ای و کارتی چین Boyaa قصد دارد در طی یک سال آینده 100 میلیون دلار بیتکوین و اتریوم خریداری کند.

photo_2023-11-15_12-13-30

Boyaa Interactive، یک شرکت بازی‌های تخته‌ای و کارتی مستقر در چین و فهرست شده در صرافی‌های هنگ کنگ و Clearing Limited، اعلام کرده است که قصد دارد تقریباً 100 میلیون دلار دارایی‌های ارز دیجیتال، عمدتاً BTC و ETH را به دست آورد.

این تصمیم تجاری استراتژیک زمانی اتخاذ می‌شود که سرمایه‌گذاری نهادی در حوزه کریپتو افزایش یابد و بیت کوین و اتریوم به عنوان ذینفعان اصلی ظهور کنند.

هیئت مدیره این شرکت پیشنهاد کرد که خرید دارایی های رمزنگاری شده برای کمک به تقویت حضور آن در چشم انداز Web3 حیاتی است.

بر اساس سندی که توسط صرافی ها و تسویه حساب هنگ کنگ منتشر شده است، Boyaa Interactive پیشنهاد کرده است که دارایی ها را در یک دوره 12 ماهه خریداری کند. این مدت پس از تصویب پیشنهاد در مجمع عمومی فوق العاده (EGM) شروع می شود.

بویا همچنین اعلام کرده است که اخطاریه ای برای مجمع عمومی عادی و هر گونه اطلاعات ضروری دیگر مطابق با قوانین بورس در روزهای آینده، در تاریخ 30 نوامبر یا قبل از آن برای سهامداران ارسال خواهد شد.

این سند با ارجاع به یک اعلامیه داوطلبانه در 10 آگوست توسط این شرکت که پیشنهاد خرید کریپتو را ارائه کرده بود، آغاز شد.

این شرکت برجسته به دنبال به دست آوردن دو دارایی اصلی است: بیت کوین و اتریوم. بر اساس گزارش ها، تقریباً 90 میلیون دلار به طور مساوی بین ETH و BTC تخصیص خواهد یافت. 10 میلیون دلار باقی مانده برای خرید استیبل کوین های تتر (USDT) و USD Coin (USDC) استفاده می شود.

این شرکت تاکید می‌کند که خریدهای بالقوه به پیشنهاد و درخواست قیمت ارزهای دیجیتال در بازار آزاد بستگی دارد. Boyaa قصد ندارد برای این دارایی های دیجیتال حق بیمه بیش از 10٪ قیمت بازار را بپردازد. این شرکت قصد دارد با استفاده از ذخایر نقدی بیکار خود، سرمایه خرید احتمالی را تامین کند.

منبع :cryptopotato

Related Posts

Leave a comment