همکاری بنیانگذار Cardano با Kraken برای پروژه بلاک چین جدید لایه ۲

photo_2023-11-13_09-50-55

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano، علاقه خود را برای همکاری با Kraken، یک صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، برای ایجاد شبکه بلاک چین لایه 2 ابراز کرده است.
این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که کراکن به‌طور فعال به دنبال توسعه‌دهنده بلاک چین است تا قابلیت‌های تکنولوژیکی خود را افزایش دهد و رقبای قابل‌توجهی هم اکنون در حال اجرا هستند.
جست‌وجوی کراکن برای شریک بلاک چین جاه‌طلبی کراکن برای راه‌اندازی شبکه لایه ۲ خود، بخشی از یک روند گسترده‌تر در میان شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال برای گسترش عملیات خود به سمت توسعه فناوری بلاک‌چین است.
این استراتژی نه تنها جریان‌های درآمدی جدید بالقوه را باز می‌کند، بلکه جایگاه آنها را در بازار ارزهای دیجیتال که به سرعت در حال تحول است، مستحکم می‌کند. تبلیغات مرتبط به طرز وحشتناکی واقع گرایانه کلاهبرداری ریپل در رسانه های اجتماعی پدیدار می شود Kraken در حال حاضر چندین شرکت پیشرو در زمینه فناوری بلاک چین از جمله شرکت هایی مانند Polygon و Matter Labs را بررسی می کند. مشخص نیست که آیا کاردانو در نهایت به این برش خواهد رسید یا خیر.
موفقیت لایه 2 کوین بیس هجوم کوین بیس به شبکه های لایه 2 سابقه ای در صنعت ایجاد کرده است. شبکه آنها، Base، که بر روی OP Stack با همکاری Optimism ساخته شده است، با موفقیت کارایی و تجربه کاربری را در اجرای برنامه های غیرمتمرکز روی اتریوم بهبود بخشیده است. شایان ذکر است، Base با بیش از 300 میلیون دلار، به دهمین زنجیره محبوب از نظر ارزش کل قفل شده تبدیل شده است. کوین بیس با تقویت تعهد خود به شفافیت و همکاری جامعه، اخیراً کد Base را منبع باز کرده است و از مشارکت عمومی و بررسی دقیق برای تقویت شبکه لایه اتریوم 2 دعوت می کند.

منبع :u.today

Related Posts

Leave a comment