شایعه شده است که تصمیم برای انحلال دارایی های کریپتو توسط یک شرکت تجاری اختصاصی کریپتو دلیل کاهش گسترده قیمت آلت کوین در روز شنبه است.

IMG_20230610_130148_093

در حالی که قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته حدود 4 درصد کاهش یافته است، ارزش بازار جهانی کریپتو در حال حاضر 1.04 تریلیون دلار است که در 24 ساعت گذشته 5.74 درصد کاهش داشته است. در میان ارزهای دیجیتال برتر، Cardano (ADA) و Solana (SOL) با بیش از 24 درصد کاهش قیمت در 24 ساعت گذشته، بیشترین کاهش ارزش را از دست دادند. در همین حال، اینکه آیا بازار کریپتو در آخر هفته بهبود می‌یابد یا تا هفته آینده ادامه خواهد داشت، باید دید.

یک توسعه جدید، Scimitar Capital، یک پلت فرم معاملات ارزهای دیجیتال، گفت که تصمیم استراتژیک برای انحلال دارایی های رمزنگاری ما گرفته است. جامعه کریپتو معتقد است که به احتمال زیاد دلیل کاهش ناگهانی و گسترده قیمت کریپتو همین است. در همین حال، حساب توییتری به نام Thiccy اعلام کرد که Scimitar Capital در شب فرایدی 2 میلیارد دلار آلتکوین را نقد کرده است که منجر به فروش گسترده بازار شد. با این حال، اعتبار پلت فرم کریپتو در زمینه تاثیر گسترده هنوز مشخص نشده است. این شرکت حضور آنلاین قابل توجهی ندارد، در حالی که حساب توییتر آن تنها در مارس 2023 ایجاد شده است.

Related Posts

Leave a comment