شرکت سولانا، رقیب اتریوم، شاهد افزایش ۸۶ درصدی آدرس‌های فعال ماهانه در ماه می است.

IMG_20230611_100301_058

به گفته شرکت داده‌های رمزنگاری Nansen، رقیب اتریوم (ETH)، Solana (SOL) در ماه گذشته شاهد انفجاری در فعالیت‌های زنجیره‌ای بود.

نانسن خاطرنشان می‌کند که تعداد آدرس‌های فعال ماهانه سولانا در ماه مه ۸۶ درصد افزایش یافت و در مجموع به ۹.۵ میلیون آدرس رسید که در بین تمام زنجیره‌ها رتبه سوم را دارد.

به گفته نانسن، آدرس‌های فعال به تعداد آدرس‌هایی اطلاق می‌شود که تراکنش را روی بلاک چین انجام داده‌اند.

در مقایسه، اتریوم در ماه می شاهد کاهش 4 درصدی ماهانه در آدرس‌های فعال ماهانه بود و به 4.7 میلیون رسید که در رتبه پنجم فهرست نانسن قرار دارد.

اولین در این لیست بایننس کوین (BNB) است، ابزار بزرگ ترین صرافی رمزارز جهان، که در ماه گذشته 12.4 میلیون آدرس فعال ماهانه را ثبت کرد که افزایش 14 درصدی را نشان می دهد.هر دو SOL و BNB در این هفته پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اوراق بهادار دارایی‌های کریپتو را در یک جفت شکایت علیه صرافی ارز دیجیتال بایننس و Coinbase برتر ایالات متحده برچسب‌گذاری کرد، دچار افت قیمت شدند.

BNB در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 254.40 دلار معامله می شود.  دارایی کریپتو در رتبه چهارم بر اساس ارزش بازار 1.6 درصد در 24 ساعت گذشته و بیش از 16 درصد در هفت روز گذشته کاهش یافته است.

SOL در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 16.36 دلار معامله می شود.  دارایی های کریپتو رتبه دهم بر اساس ارزش بازار در روز گذشته 7.74 درصد و در هفته گذشته بیش از 24 درصد کاهش یافته است.

Related Posts

Leave a comment