کتابخانه های نرم افزار استخراج بیت کوین (BTC) توسط تتر منتشر می شود.

photo_2023-08-06_20-00-14

با نرم افزار جدید تتر، ظرفیت های استخراج بیت کوین (BTC) آن به روشی کارآمدتر مدیریت می شود. پائولو آردوینو می‌گوید در نهایت بخش‌هایی از این نرم‌افزار بر روی پلتفرم‌های متن‌باز منتشر خواهد شد.

CTO Ardoino کمک کرد توسعه دهندگان Tether نرم افزار جدیدی را برای استخراج بیت کوین (BTC) آماده می کنند
مهندسان Tether تقریباً آماده انتشار کتابخانه های جدید جاوا اسکریپت هستند که برای ارسال دستورات به سخت افزار استخراج بیت کوین (BTC) از جمله دستگاه های WhatsMiner، AvalonMiner و Antminer طراحی شده اند. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Bitfinex و Tether امروز، 5 آگوست 2023، در توییتی نوشت: ساخت‌های نرم‌افزار جدید “با کیفیت بالا، صیقلی و ماژولار” خواهند بود.

همانطور که قبلا پوشش داده شده بود، از ماه می 2023، صادرکننده USDT Tether از استخراج بیت کوین (BTC) مطابق با ESG در اروگوئه پشتیبانی می کند.

سختی استخراج بیت کوین (BTC) به دومین کاهش متوالی بعد از ATH جدید نزدیکتر شده است
به همین دلیل است که علاوه بر کنترل فرآیندهای استخراج بیت کوین (BTC)، از فناوری های جدید برای نظارت بر تولید انرژی نیز استفاده می شود.

به این ترتیب، تتر اکنون از تمام برندهای برتر سخت افزار استخراج بیت کوین (BTC) (ASIC) استفاده می کند: WhatsMiner توسط MicroBT، AvalonMiner توسط Canaan، Antminer توسط Bitmain.

در همین حال، دشواری استخراج بیت کوین (BTC) با دومین تعدیل منفی متوالی خود مواجه می شود. پس از تنظیم یک ATH جدید، تقریباً 3٪ در 26 ژوئیه 2023 کاهش یافت.

Related Posts

Leave a comment