جمهوری خواهان مجلس لایحه ای را برای طبقه بندی کریپتو به عنوان کالا پیشنهاد کردند.

IMG_20230603_133339_726

 جمهوری خواهان مجلس لایحه جدیدی را برای طبقه بندی توکن ها به عنوان کالا پیشنهاد کرده اند که هدف آن تقویت مقررات کریپتو در ایالات متحده است.

 در اقدامی مهم برای رسیدگی به چالش‌های نظارتی پیرامون دارایی‌های دیجیتال، جمهوری‌خواهان ارشد مجلس نمایندگان در کنگره ایالات متحده پیش‌نویس لایحه جدیدی را ارائه کرده‌اند که هدف آن طبقه‌بندی مجدد توکن‌های دیجیتال از اوراق بهادار به کالاها است. این پیشنهاد که توسط رهبران کمیسیون خدمات مالی مجلس و کمیته کشاورزی منتشر شد، با هدف ایجاد چارچوب و دستورالعمل‌های شفاف‌تر برای رفتار با دارایی‌های دیجیتال در داخل کشور است.

یکی از جنبه های کلیدی قانون پیشنهادی بر تعیین اینکه آیا دارایی دیجیتال باید به عنوان کالا یا اوراق بهادار طبقه بندی شود، تمرکز دارد. تحت «پیش‌نویس بحث»، شرکت‌های رمزنگاری تنظیم‌شده که توکن‌ها یا ارزهای دیجیتال را مدیریت می‌کنند، می‌توانند استدلال کنند که این دارایی‌ها کالا هستند.

 با این حال، آنها موظفند توضیح دقیقی در مورد عملکرد خود ارائه دهند و با تأیید اینکه هیچ نهاد واحدی بیش از 20٪ از دارایی ها را کنترل نمی کند، عدم تمرکز خود را اثبات کنند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) با انجام یک تجزیه و تحلیل کامل برای تعیین اینکه آیا دارایی در صلاحیت آن است یا خیر، این اختیار را حفظ خواهد کرد.

یک نقطه اختلاف دیرینه برای پروژه‌های رمزنگاری فعال در ایالات متحده عدم شفافیت در مورد اینکه چه زمانی می‌توان یک پروژه را آنقدر غیرمتمرکز در نظر گرفت تا توکن‌های آن دیگر به عنوان قراردادهای سرمایه‌گذاری طبقه‌بندی نشوند. این پیش‌نویس لایحه به دنبال پرداختن به این موضوع با ارائه تعریفی واضح از تمرکززدایی است و اطمینان بیشتری را برای پروژه‌های رمزنگاری فعال در داخل کشور ارائه می‌کند.علاوه بر تلاش‌ها برای طبقه‌بندی مجدد، پیش‌نویس لایحه ایجاد دسته جدیدی از مشاغل ثبت‌شده به نام بورس کالای دیجیتال را پیشنهاد می‌کند که تحت نظارت کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) قرار دارد.

 با توجه به این اخبار ارز دیجیتال، قیمت بیت کوین در یک ساعت گذشته 0.45 درصد افزایش یافت در حالی که در 24 ساعت گذشته 0.75 درصد افزایش داشت. در زمان نگارش این مقاله، BTC در حال حاضر با قیمت 27158 دلار مبادله می کند.

Related Posts

Leave a comment