بیت کوین برای اولین بار در 2 سال گذشته به 50 درصد دامیننس بازار رسید

photo_2023-06-20_10-28-07

پرونده ETF نقطه ای بلک راک و سرکوب کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاران را به سمت سوق می دهد.

دامیننس ، اندازه گیری اینکه بیت کوین چقدر از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد، از مرز 50 درصد عبور کرده است.

بر اساس داده‌های TradingView، در 19 ژوئن در ساعت 6 بعد از ظهر UTC، تسلط بیت‌کوین به بالای 50 درصد رسید و از آن زمان به 49.9 درصد در زمان انتشار رسید.

این بدان معناست که بیت کوین به تنهایی نیمی از کل ارزش بازار 1.1 تریلیون دلاری ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد. بر اساس داده های Coingecko، ارزش فعلی بازار بیت کوین 519 میلیارد دلار است.

قابل توجه است که تسلط بر بازار بیت کوین از 27 نوامبر 2022 بیش از 10.5 درصد افزایش یافته است، افزایشی که تا حد زیادی ناشی از سرمایه گذارانی است که در پی بحران FTX و در بحبوحه بررسی های نظارتی فزاینده به دارایی های رمزنگاری پرچمدار به عنوان پناهگاه امن نگاه می کنند. دارایی های رمزنگاری شده در ایالات متحده
تسلط بر بازار در بخش بهتری از سال حدود 20 درصد ثابت بوده است. در حال حاضر، ارزش ترکیبی بیت کوین و اتر در حال حاضر تقریباً 70 درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد.

بر اساس داده‌های Cointelegraph Price Index، بیت‌کوین در حال حاضر به قیمت ۲۶۷۴۶ دلار تغییر می‌کند که در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۵ درصد افزایش یافته است. ارزش بیت کوین در طول هفته گذشته بیش از 3 درصد رشد کرده است، علیرغم اینکه “ترس” در بازار کریپتو به بالاترین حد خود در سه ماه گذشته رسیده است.

Related Posts

Leave a comment