سازمان SEC مهلت تصمیم گیری بیت کوین ETF ARK را تمدید کرد.

photo_2023-08-12_11-38-04

انتظار می رود کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) تصمیم خود را در مورد تصویب اولین صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) به تعویق بیاندازد. در ابتدا قرار بود تصمیمی را تا 13 آگوست ارائه کند، این آژانس نظارتی قدرتمند اکنون نظرات عمومی را در مورد ETF بیت کوین بیت کوین مدیریت سرمایه گذاری ARK بیشتر جلب خواهد کرد.
این تمدید اساساً مهلت تعیین شده قبلی را به تعویق می اندازد، تا حد زیادی به انتظار جامعه ارزهای دیجیتال. این تأخیر به‌طور گسترده‌ای پیش‌بینی می‌شد، به‌ویژه با توجه به اینکه ضرب‌الاجل اولیه 13 آگوست در روز یکشنبه بود. جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF پیشتر در رسانه های اجتماعی حدس زده بود که این تصمیم احتمالا تا پایان هفته اعلام خواهد شد و اعتقاد قوی درباره تعویق احتمالی آن را ابراز کرده بود.
در میان نکات مورد علاقه برای نظرات عمومی، SEC به ویژه توافقنامه اشتراک گذاری نظارت کوین بیس (SSA) را برجسته کرده است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، مایک نووگراتز، مدیر عامل Galaxy، در یک تماس اخیر درآمدی، آینده تاییدیه بیت کوین ETF را روشن کرد. نووگراتز با استناد به اطلاعات خودی از مخاطبین موسسات مالی بزرگ BlackRock و Invesco ابراز اطمینان کرد که تایید چنین ETF ها اجتناب ناپذیر است.

Related Posts

Leave a comment