پلتفرم پرداخت اجتماعی Bundle نیجریه، عملیات تبادل کریپتو را متوقف کرد.

photo_2023-07-23_19-11-39

پلتفرم پرداخت اجتماعی نیجریه باندل در 20 ژوئیه اعلام کرد که کسب و کار خدمات صرافی رمزارز خود را تعطیل می کند و اکنون بر روی پلت فرم همتا به همتا خود موسوم به Cashlink تمرکز خواهد کرد. باندل گفت که کاربران باید دارایی های دیجیتال خود را در تاریخ 30 آگوست یا قبل از آن به استیبل کوین تتر برداشته یا تبدیل کنند.

بسته نرم افزاری می گوید که دوره انتقال 60 روز طول می کشد
پلتفرم پرداخت اجتماعی نیجریه، باندل، در 20 ژوئیه اعلام کرد که فعالیت خدمات صرافی رمزارز خود را متوقف می کند و اکنون بر روی پلت فرم همتا به همتا معروف به Cashlink تمرکز خواهد کرد. در بیانیه ای، باندل گفت که تصمیم برای تعطیلی خدمات مبادله ای به دنبال «تصمیم سهامداران برای بازسازی ساختار کسب و کار به منظور تمرکز بر Cashlink است».

باندل که توسط Yele Bademosi تأسیس شد، در سال 2020 فعالیت خود را آغاز کرد و در زمان اعلام این پلتفرم 50000 کاربر فعال ماهانه و حجم ماهیانه 50 میلیون دلار داشت. از سوی دیگر، کش‌لینک بیش از 3 میلیون تراکنش را در کمتر از دو سال ثبت کرده است.

طبق گزارش تکنست که به نقل از مدیر عامل شرکت امانوئل بابالولا، پلتفرم پرداخت به اندازه کافی برای مرحله انتقالی برنامه ریزی کرده است که انتظار می رود 60 روز طول بکشد.

«بدون توجه به این خروج زودهنگام، باندل آفریقا نشان خود را در قاره آفریقا گذاشته است و بهترین تجربه در کلاس خود را برای کریپتو به کاربرانمان ارائه می‌کند و دسترسی به خدمات رمزنگاری را آسان‌تر و ایمن‌تر می‌کند. کاربران ما می توانند وجوه خود را به هر کیف پولی برداشت کنند. بابالولا گفت: طی 60 روز آینده، با انتقال به Cashlink و سایر خدمات، ما به کاربران و ذینفعان خود پشتیبانی بی نظیری ارائه خواهیم کرد.

در نتیجه این حرکت، باندل از کاربران این پلتفرم خواست تا دارایی‌های دیجیتال خود را به صرافی‌های رمزنگاری مورد علاقه خود خارج کنند. به کاربرانی که کمتر از 10 دلار دارند، باندل به کاربران نیجریه ای گفت که “آخرین روز برای برداشت اگر کمتر از 10 دلار دارید، 30 آگوست 2023 است. پس از این روز وجوه شما به طور خودکار به USDT تبدیل می شود.”

Related Posts

Leave a comment