هزینه های گس اتریوم به پایین ترین سطح از تابستان گذشته رسیده است.

photo_2022-05-26_10-13-53

 بر اساس داده های ارائه شده توسط Santiment، قیمت گاز اتریوم از تابستان گذشته به سطح پایینی رسیده است.

بر حسب گیگا وی (Gwei). کاربران برای اینکه بتوانند هر گونه فعالیتی را در بالای بلاک چین اتریوم انجام دهند باید به آنها پول پرداخت کنند. زمانی که شبکه بیش از حد شلوغ می شود، هزینه های گاز معمولاً به طور قابل توجهی بالاتر می رود. در اوایل این ماه، کارمزدهای اتریوم به دلیل سقوط Terra با وجود کاهش شدید قیمت اتریوم، افزایش زیادی را تجربه کردند.

پس از اینکه TerraUSD (UST) پیوند خود را از دست داد، کاربران شروع به انتقال بیشتر استیبل کوین های متمرکز مبتنی بر اتریوم کردند. تتر (USDT) و USDC Circle برای مدت کوتاهی به بزرگترین گازسوزهای شبکه اتریوم تبدیل شدند. اتریوم همچنان به دلیل داشتن کارمزد تراکنش های بالا با انتقاداتی مواجه است.

عدم مقیاس پذیری آن منجر به ظهور بلاک چین های رقیب مانند Avalanche و Solana شده است. با این حال، انتظار می رود اتریوم پس از ادغام، مشکل فوق را با کمک اشتراک گذاری حل کند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران، پیش بینی کرد که اتریوم 2.0، تکرار اثبات سهام دومین بلاک چین بزرگ، ممکن است در ماه آگوست راه اندازی شود. به غیر از حذف هزینه های بالای گاز، انتظار می رود این ادغام مصرف انرژی اتریوم را نیز به شدت کاهش دهد.

Related Posts