تحلیلگر برتر پیش‌بینی می‌کند که روند جدید کریپتو بول «به‌تازگی آغاز شده است»

IMG_20230610_095255_373

تحلیلگر مشهور Sven Henrich اعلام کرده است که یک بازار صعودی جدید به تازگی آغاز شده است و از معامله گران می خواهد که «هم اکنون» خرید کنند.

در یکی از بی ثبات ترین هفته ها برای ارزهای دیجیتال تا کنون در سال جاری، پس از سرکوب پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال مانند Binance و Coinbase Global Inc، Sven Henrich، تحلیلگر برتر بازار، با توییت اخیر خود به بسیاری از معامله گران بارقه امیدی داده است.

به گفته هنریش، بازار صعودی جدید به تازگی آغاز شده است و در حالی که او هیچ مبنای اساسی دقیقی برای حمایت از این ادعای بسیار جسورانه ارائه نکرد، به بیش از 452000 دنبال کننده خود در توییتر توصیه کرد که «لطفاً همین حالا خرید کنید».هنریش بنیانگذار NorthTrader است و تجزیه و تحلیل های او یکی از مورد احترام ترین ها برای اکوسیستم ارز دیجیتال و بازار مالی گسترده تر است.  با این حال، ادعاهایی مبنی بر اینکه یک روند صعودی جدید در حال شکل گیری است، در حال حاضر توسط برخی از پیروان او که معتقدند اصول و واقعیت های فنی در هر دو بازار این ادعاها را تایید نمی کند، به شدت مورد اعتراض قرار گرفته است.

با استفاده از بیت کوین (BTC) به عنوان یک استاندارد، ارز دیجیتال برتر در حال حاضر با قیمت 26,607 دلار با یک اقدام متوازن خرسی در 24 ساعت گذشته معامله می شود.  به دنبال اتهام دارایی های کلیدی در اتهامات بایننس و کوین بیس، این ارز دیجیتال تا 25700 دلار کاهش یافت.

در حالی که سکه توانسته رشد 60 درصدی را در دوره سال به تاریخ (YTD) حفظ کند، باد مخالف نظارتی باعث می‌شود پیش‌بینی یک گاو نر ثابت در این زمان فشاری دور از ذهن باشد. علیرغم درخواست برای یک دوره صعودی، سرمایه‌گذاران در اکوسیستم کریپتو از آنچه در چند هفته و ماه آینده در انتظار شماست بسیار خسته شده‌اند. با قضاوت خلاصه مورد انتظاری که هنوز به نبرد حقوقی بین Ripple Labs Inc و SEC ایالات متحده پایان می‌دهد، سرمایه‌گذاران در دوراهی قرار دارند که آیا XRP را بخرند یا نفروشند.  

با توجه به اینکه بایننس و کوین‌بیس به دادگاه می‌روند، اکنون ابهامات بیشتری مطرح می‌شود که می‌تواند تا حد زیادی هر گونه رشد بالقوه را در کوتاه‌مدت مختل کند.

Related Posts

Leave a comment