قیمت XRP از FUD بازار جدا می شود.

IMG_20230610_102214_255

توکن XRP که با مشکلات قانونی از سوی SEC ایالات متحده مواجه است، در 30 روز گذشته موفق به انجام یک ترفند جداسازی شده است.

 بازار جهانی ارزهای رمزپایه تحت فشار فروش فزاینده ای به دلیل اقدامات اخیر ناظران مالی برتر علیه این صنعت انجام شده است. بزرگترین ارز دیجیتال در 30 روز گذشته شاخص های قرمز چاپ کرده است. با این حال، کریپتو بومی ریپل، قیمت XRP، توانسته افزایش چشمگیری را در مدت زمان مشابه ثبت کند و از احساسات اخیر بازار جدا شود.ارزش بازار جهانی کریپتو در این هفته ضربه بزرگی خورد، زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اتهاماتی علیه Binance و Coinbasse، دو تا از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال جهان، به اتهام نقض قوانین عملیاتی مطرح کرد. ارزش کل بازار حدود 1.1 تریلیون دلار است.

 با این حال، توکن XRP که همچنین با مشکلات قانونی از سوی SEC ایالات متحده مواجه است، در 30 روز گذشته موفق به انجام یک ترفند جداسازی شده است.

 قیمت XRP طی 30 روز گذشته تقریباً 25 درصد افزایش یافت و از دو بزرگترین ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) پیشی گرفت. طبق داده ها، قیمت بیت کوین و اتریوم به ترتیب 4 و 1 درصد کاهش یافته است.  

کریپتو بومی ریپل از ابتدای سال 2023 بر روی یک روند صعودی حرکت می کند و سودهای زیادی را به ثبت رسانده است. افزایش 44 درصدی قیمت XRP در 90 روز گذشته، احساسات مثبت سرمایه گذاران را نسبت به توکن نشان می دهد. با این حال، این افزایش قیمت عظیم برای توکن پس از آن صورت گرفت که دادگاه منطقه ای ایالات متحده چندین حکم به نفع ریپل در دعوای SEC ایالات متحده صادر کرد.

 پس از حمله اخیر SEC ایالات متحده به بازار کریپتو، کارشناسان و رهبران صنعت مشتاقانه منتظر انتشار اسناد و ایمیل های مهم Hinman Speech هستند که ظاهراً به این نتیجه رسیده اند که اتر (ETH) یک امنیت نیست.

Related Posts

Leave a comment