بایدن قرارداد بدهی محافظت از معامله گران رمزارز را نمی پذیرد.

IMG_20230522_103400_489

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده مخالفت خود را با توافق سقف بدهی اعلام کرده است که به گفته او به نفع «کلاهبرداران مالیاتی ثروتمند و معامله‌گران ارزهای دیجیتال» است و در عین حال برنامه‌های کمک غذایی را به خطر می‌اندازد.جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، مخالفت خود را با توافق سقف بدهی با رهبران جمهوری خواه ابراز کرد که گفته می شود به سود معامله گران ارزهای دیجیتال است. بایدن با حضور در نشست گروه هفت (G7) در هیروشیما، ژاپن در 21 مه، در یک کنفرانس مطبوعاتی شرایط پیشنهادی جمهوری خواهان را “غیرقابل قبول” خواند.

 من با معامله‌ای موافقت نمی‌کنم که از تقلب‌های مالیاتی ثروتمند و معامله‌گران ارزهای دیجیتال محافظت می‌کند و در عین حال کمک‌های غذایی را برای نزدیک به صدها – ببخشید – نزدیک به یک میلیون آمریکایی به خطر می‌اندازد.»

 حمایت های ادعایی برای معامله گران ارزهای دیجیتال به برداشت از دست دادن مالیات اشاره دارد. به گزارش واشنگتن پست، بحث‌های مداومی بین کاخ سفید و رهبران جمهوری‌خواه در مورد مسدود کردن این مکانیسم برای تراکنش‌های ارزهای دیجیتال وجود دارد.

 برداشت از دست دادن مالیات رمزنگاری استراتژی است که سرمایه گذاران برای کاهش بدهی های مالیاتی کلی خود استفاده می کنند. این شامل فروش یک ارز دیجیتال با ضرر برای جبران سود سرمایه از سود رمزنگاری است. برای ادعای ضرر، دارایی ها باید فروخته شوند و درآمد حاصل از آن باید برای خرید دارایی مشابه در 30 روز قبل یا بعد از فروش استفاده شود. این مکانیسم برای سهام و سایر دارایی ها نیز موجود است.

همزمان با پایان دادن به برداشت زیان مالیاتی برای ارزهای دیجیتال، کاخ سفید پیشنهاد مشابهی را به جمهوری‌خواهان ارائه کرد که سرمایه‌گذاران را از تعویق مالیات بر مبادلات املاک و مستغلات منع می‌کند. هر دوی این تغییرات حدود 40 میلیارد دلار درآمد مالیاتی برای دولت ایالات متحده اضافه می کند.

 جمهوری‌خواهان می‌خواهند کسری بودجه را با ۴.۸ تریلیون دلار کاهش هزینه‌ها ببندند، که مستقیماً بر بودجه آژانس‌های فدرال تأثیر می‌گذارد. اگر کنگره نتواند سقف بدهی را افزایش دهد، ایالات متحده ممکن است از اول ژوئن نکول کند.

Related Posts

Leave a comment