آموزش اضافه کردن شبکه بایننس اسمارت چین و سایر شبکه ها به کیف پول متامسک

photo_2022-04-11_15-46-40

کیف پول متامسک، یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال است که عمدتاً برای نگهداری توکن‌های اتریوم، استفاده می‌شود. اما یکی از قابلیت‌های جذاب این والت، امکان اضافه‌کردن توکن‌هایی است که در شبکه‌های تستی یا رسمی کار می‌کنند؛ مانند توکن‌های کاربردی BNB ،۱INCH ،CAKE. اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که قصد اضافه کردن بایننس اسمارت چین به متامسک را دارید، در این مطلب آموزشی ارزدشت با آموزش اضافه کردن زنجیره هوشمند بایننس به متامسک همراه ما باشید.

همچنین آموزش ساختن کیف پول متاماسک در افزونه chrome را می توانید در آموزش قبلی مشاهده  نمایید .

مراحل اضافه کردن بایننس اسمارت چین به متامسک

1. قبل از هر چیز به یک حساب کاربری در کیف پول متامسک نیاز دارید. در صورتی‌ که پیش ‌از این در این والت، اکانت ایجاد نکرده‌اید، از طریق مراجعه به وب‌سایت رسمی metamask، این کار را انجام دهید.

2. وارد اپلیکیشن تلفن همراه کیف پول متامسک شوید. در صورتی‌ که در اجرای برنامه با مشکل روبه‌رو شدید، می‌توانید از اپلیکیشن‌های تغییر آی پی استفاده کنید.

3. در صورتی ‌که از نسخه پلاگین مرورگر کروم استفاده می‌کنید، از طریق دایره رنگی که در سمت راست بالا قرار دارد، وارد منو شوید. (در اپلیکیشن موبایل، از طریق سه خط موازی که در سمت چپ و بالای صفحه قرار گرفته‌اند، به منو مراجعه کنید.)

4. در پنجره‌ای که نمایش داده می‌شود، گزینه Setting یا همان تنظیمات را انتخاب کنید.

5. برای اضافه کردن یک شبکه اختصاصی به این والت، باید در صفحه جدید، روی گزینه Network ضربه بزنید. از این طریق می‌توانید بدون نیاز به استفاده از کیف پول‌های اختصاصی، توکن‌های خاص را به کیف پول اضافه یا ویرایش کنید.

6. در صفحه جدید، روی گزینه Add Network ضربه بزنید.

7. در این مرحله باید اطلاعات مربوط به شبکه مد نظرتان را وارد کنید. چون ما قصد اضافه کردن زنجیره هوشمند بایننس به متامسک را داریم، باید اطلاعات زیر را در بخش‌های مربوط، وارد کنید و در انتها روی گزینه Add ضربه بزنید.

 Network Name:Binance Smart Chain

/RPC URL (New RPC URL): https://bsc-dataseed.binance.org
Chain ID: 56
Symbol: BNB
Block Explorer URL: http://bscscan.com

8. در صورتی‌ که اطلاعات را به‌ درستی وارد کرده باشید، نام شبکه از اتریوم به بایننس اسمارت چین تغییر می‌کند.

در این مطلب، نحوه اضافه کردن زنجیره هوشمند بایننس به متامسک را به شما آموزش دادیم. لازم به ذکر است که از این روش برای اضافه کردن هر شبکه یا توکن اختصاصی دیگر مانند Matic می‌توانید استفاده کنید.

Related Posts

Leave a comment