هدیه عظیم 4000 XRP توسط Gemini اعلام شده است.

photo_2023-08-13_10-47-23

جمینی، یک صرافی رمزنگاری ایالات متحده، اوایل این هفته با انتشار تیزر توییت‌ها، جامعه XRP را مجذوب خود کرد و پس از آن اعلامیه‌ای در فهرست اصلی منتشر شد.
برای افزایش هیجان، Gemini یک هدیه بزرگ XRP را اعلام کرده است که با معرفی “فاست XRP” ارائه می شود.

در یک اطلاعیه جدید توییتر، صرافی کریپتو اعلام کرد که 4000 XRP هر روز در ساعت 3 بعد از ظهر اهدا می کند. EST تا 18 اوت، 11:59 ب.ظ. ET.

برای شرکت در فاست XRP، کاربران باید آدرس ایمیل مرتبط با حساب تایید شده Gemini خود را وارد کنند تا یک بار در روز، به مدت یک هفته یا تا زمانی که منابع تمام شود، 20 XRP دریافت کنند.

جریان XRP ازفاست هر روز پس از درخواست تمام XRP در روز متوقف می شود. همانطور که در توییت ذکر شد، این تبلیغ برای ساکنان ایالات متحده در دسترس است و نیازی به خرید XRP ندارد.

جمینی در یک پست وبلاگی از اعلام پشتیبانی از XRP Ledger (XRP) ابراز خوشحالی کرد و یک بلاک چین جدید را به شبکه های پشتیبانی شده خود اضافه کرد که شامل بیت کوین، اتریوم، سولانا، لایت کوین، بیت کوین کش، پولکادوت، آوالانچ، کاسموس، زی کش، فایل کوین می شود. ، دوج کوین و تزوس.

پس از ثبت مجدد، XRP برای مدت کوتاهی به بالای 50 دلار در صرافی کریپتو جمینی جهش کرد و ارزش بازار توکن را برای چند دقیقه به تریلیون‌ها دلار افزایش داد و سپس با بازارهای نقدی در سایر صرافی‌ها برابری کرد.

در زمان نگارش این مقاله، XRP با 0.07 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته به 0.629 دلار رسید. XRP در میان سه دارایی برتر معامله شده در صرافی ارز دیجیتال Bithumb کره جنوبی و صرافی ارز دیجیتال ژاپنی bitFlyer باقی مانده است.

Related Posts

Leave a comment