اعتبارسنجی Shibarium با توقف تست شبکه روی شبکه اصلی فعال می شود.

photo_2023-08-09_11-12-52

توسعه دهنده اصلی Shytoshi Kusama انتشار شبکه اصلی Shibarium را در کنفرانس آینده پژوهی بلاک چین و هکاتون های ETH هفته آینده در کانادا تایید کرد. در همین حال، شبکه آزمایشی Shibarium “PuppyNet” برای نزدیک به 3 روز متوقف شده است و اعتبار سنجی Shibarium که در شبکه اصلی فعال می شود، گمانه زنی ها را مبنی بر راه اندازی قریب الوقوع هفته آینده افزایش می دهد.

Shiba Inu Layer-2 Blockchain Shibarium هفته آینده راه اندازی می شود
شبکه آزمایشی Shibarium “PuppyNet” در 3 روز گذشته بلوکی را پردازش نکرده است. طبق گفته کاوشگر بلاک چین Puppyscan، آخرین تراکنش در 5 آگوست انجام شد. نکته جالب این است که شبکه آزمایشی شیباریوم پس از رسیدن به نقطه عطف تراکنش های 35 میلیونی و آدرس های کیف پول های بیش از 17 میلیون متوقف شد.

در همین حال، لوسی، مسئول Shiba Inu، انتشار شبکه اصلی شیباریوم را در چند روز آینده تایید کرد. او گفت که اخبار هیجان انگیزی برای جامعه وجود دارد، زیرا اکوسیستم شیبا برای “آغاز عملیات سوختگی” آماده می شود.

توسعه دهنده اصلی Shytoshi Kusama نیز در یک پست وبلاگ قبلی راه اندازی شبکه اصلی Shibarium را در کنفرانس آینده پژوهی بلاک چین تایید کرد. او گفت:

ما خیلی مشغول کار بر روی تکمیل و راه‌اندازی Shibarium، کار بر روی Keynote آینده خود و نهایی کردن Summer of Shibarium Party در کنفرانس آینده‌نگران بلاک چین هستیم!»

Related Posts

Leave a comment