امارات متحده عربی برای راه اندازی سیستم صدور مجوز رمزنگاری در سراسر کشور مطابق با استانداردهای جهانی آماده می شود

photo_2022-02-19_10-39-27

امارات متحده عربی امارات در حال آماده شدن برای شروع صدور مجوزهای فدرال برای ارائه دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال در سه ماهه اول است. مقررات کریپتو امارات یک رویکرد ترکیبی را در پیش خواهد گرفت.دولت امیدوار است که یک سیستم صدور مجوز کریپتو در سراسر کشور شرکت های بزرگ را به منطقه جذب کند.

امارات متحده عربی برای تنظیم بخش کریپتو در سراسر کشور آماده می شود.
بلومبرگ روز پنجشنبه به نقل از یک مقام دولتی ناشناس گزارش داد، امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) در حال آماده شدن برای شروع صدور مجوزهای فدرال برای ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) تا پایان سه ماهه اول است.

سازمان اوراق بهادار و کالاهای امارات متحده عربی (SCA) در مرحله نهایی اصلاح قانون برای تنظیم VASP است. دولت امیدوار است که یک سیستم صدور مجوز کریپتو در سراسر کشور شرکت های بزرگ را به منطقه جذب کند.

این کشور در اواخر سال گذشته ارزیابی ریسک دارایی های کریپتو را تکمیل کرد. این ارزیابی شامل 14 سازمان بخش دولتی و 16 نهاد بخش خصوصی بود. دولت به این نتیجه رسید که مقررات مناسب، به جای ممنوعیت کامل، می‌تواند خطرات استفاده از ارزهای دیجیتال در طرح‌های مالی غیرقانونی را کاهش دهد.

این مقام امارات متحده عربی به این خبرگزاری گفت که مقررات ارزهای دیجیتال این کشور آخرین دستورالعمل‌های گروه ویژه اقدام مالی (FATF) و همچنین استراتژی‌های نظارتی مورد استفاده در ایالات متحده، بریتانیا و سنگاپور را در نظر می‌گیرد.

این مقررات یک رویکرد ترکیبی خواهد داشت. SCA صنعت کریپتو را با ورودی بانک مرکزی تنظیم می کند. مراکز مالی محلی می توانند رویه های روزانه خود را در مورد صدور مجوز ایجاد کنند. این مقام امارات گفت که دولت همچنین می خواهد صنعت استخراج کریپتو را تنظیم کند.

برخی از مناطق آزاد مالی در امارات قبلاً مجوزهای VASP را صادر کرده اند. در ماه دسامبر، بایننس قراردادی را با اداره مرکز تجارت جهانی دبی امضا کرد تا یک هاب جهانی ارز دیجیتال ایجاد کند.

Related Posts

Leave a comment