تتر نامه های ارسال شده به کمیته سنای ایالات متحده را منتشر کرد.

photo_2023-12-18_12-04-38

مدیر عامل آردوینو گفت تتر می خواهد شریک دولت ایالات متحده باشد. تتر، شرکت پشتیبان بزرگترین استیبل کوین، دو نامه ای را که به کمیته بانکداری، مسکن و امور شهری سنای ایالات متحده و کمیته خدمات مالی مجلس سنا ارسال کرده بود، منتشر کرد.

این نامه ها به طور خاص خطاب به سناتور طرفدار بیت کوین سینتیا لومیس و نماینده فرانسوی هیل است.هدف اصلی نامه‌های تتر پرداختن به مسائلی است که توسط لومیس و هیل در رابطه با استفاده ادعایی از استیبل کوین‌ها در فعالیت‌های غیرقانونی، مانند تامین مالی تروریسم و پولشویی مطرح شده است.

در اول، ناشر استیبل کوین سیاست های KYC و AML خود را برجسته کرد، از جمله:

IRS یک بررسی عنوان 31 از برنامه KYC ما از طرف FinCEN انجام داده است. تتر همچنین یک شرکت حقوقی برجسته واشنگتن دی سی را برای بررسی مستقل برنامه KYC/AML، BSA و On-Boarding ما حفظ کرده است تا اطمینان حاصل شود که آنها از بالاترین استانداردها برخوردار هستند.

این شرکت افزود که “به طور کامل متعهد به مبارزه با تامین مالی تروریسم، پیروی از قانون رازداری بانکی و قوانین تحریم‌های ایالات متحده، و رعایت بالاترین سطوح بررسی دقیق مشتری و بررسی دقیق تراکنش‌ها است.”

این نامه همچنین خط مشی اخیراً اجرا شده Tether را تشریح می کند که به آن اجازه می دهد کیف پول ها و دارایی های ظاهراً مرتبط با فعالیت های غیرقانونی را مسدود کند.

این موضوع در نامه دوم علاوه بر موارد زیر بیان شده است:

نقش فعال تتر در کمک به آژانس های مجری قانون، شامل مشارکت با وزارت دادگستری ایالات متحده، سرویس مخفی ایالات متحده و تلاش های مداوم برای همکاری با اداره تحقیقات فدرال است. هدف این همکاری مبارزه با فعالیت های غیرقانونی و کمک به بازیابی وجوه است.

منبع : cryptopotato

Related Posts

Leave a comment