توکن بیت کوین پیچیده شده در Cardano Testnet فعال می شود.

IMG_20230424_165446_312

پروژه anetaBTC با هدف جذب نقدینگی بیت کوین به اکوسیستم کاردانو است.توکن بیت کوین پیچیده cBTC در شبکه آزمایشی Cardano فعال شده است، با هدف توسعه دهندگان پروژه جذب کاربران بیت کوین (BTC) به اکوسیستم مالی غیرمتمرکز کاردانو (DeFi).

 کاربران اکنون می‌توانند توکن‌های cBTC را از پروتکل anetaBTC برش دهند و از این توکن‌ها برای تأمین مالی، تجارت یا تأمین نقدینگی پروتکل‌های شبکه آزمایشی Cardano استفاده کنند. این توکن‌های پیچیده نمایشی ۱:۱ از بیت کوین هستند، اما در بلاک چین کاردانو.

توکن‌های پیچیده انتقال ارزش را در زنجیره‌های بلوکی آسان می‌کنند که در غیر این صورت فاقد قابلیت همکاری هستند و به کاربران اجازه می‌دهند بدون نیاز به توکن‌های بومی آن پروتکل به پروتکل‌های مختلف DeFi دسترسی داشته باشند.پیشرفت‌های مختلف DeFi به افزایش چنین پروتکل‌هایی در Cardano از آغاز سال 2023 کمک کرده است، با ارزش کل قفل شده (TVL) از کمتر از 50 میلیون دلار به بیش از 150 میلیون دلار در این دوره.

صرافی‌های DeFi مانند Minswap، Indigo و Wingriders بیشتر TVL را در Cardano نگه می‌دارند و پروژه استیبل کوین Djed از زمان راه‌اندازی آن در اوایل ماه مارس بیش از ۱۵ میلیون دلار جذب کرده است.

Related Posts

Leave a comment