برای جلوگیری از هر گونه درگیری با SEC، رابینهود ممکن است سولانا، کاردانو و پلیگان را که توسط SEC به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده تلقی می شوند، از فهرست خارج کند.

IMG_20230607_120124_339

رابینهود (NASDAQ: HOOD)، پلتفرم سرمایه‌گذاری بدون کمیسیون در فهرست عمومی، اکنون پس از آغاز سرکوب دو تا از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال – بایننس و کوین‌بیس، از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در حال بررسی پیشنهادات ارزهای دیجیتال خود است.

 روز سه شنبه، 6 ژوئن، دن گالاگر، رئیس حقوقی رابینهود، کنگره ایالات متحده را از این وضعیت ارزیابی کرد. گالاگر خود یک کمیسر سابق SEC است و اخیراً در جلسه ای با تمرکز بر دارایی های دیجیتال در مقابل کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان شهادت داده است.

 گالاگر اضافه کرد که کارگزاری «به طور فعال در حال بررسی» تحلیل تنظیم‌کننده است «تا مشخص کند در صورت وجود چه اقداماتی باید انجام شود». برخلاف سایر صرافی‌های رمزنگاری، Robinhood یک پیشنهاد محدود ارز دیجیتال به مشتریان خود ارائه می‌کند.

 در حال حاضر، تنها 18 ارز دیجیتال در صرافی رابینهود فهرست شده اند، در مقابل صدها ارز رمزنگاری شده در صرافی Coinbase. با این حال، برخی از توکن های فهرست شده در رابینهود شامل سولانا، کاردانو و پولیگون هستند که توسط SEC به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده تلقی می شوند.SEC در آخرین درخواست خود از دادگاه خواسته است دارایی های Binance.US را مسدود کند تا از اتلاف وجوه جلوگیری شود. SEC خاطرنشان کرد که 2.2 میلیارد دلار سرمایه مشتریان ایالات متحده Binance.US در معرض خطر قابل توجهی قرار دارد. SEC ادعا کرد: “ژائو و بایننس بر دارایی های مشتری به ارزش میلیاردها دلار سلطنت آزاد داشته اند.”

وکلای SEC با ارائه درخواستی به دادگاه و ابراز نگرانی در مورد احتمال خروج پول از کشور و درخواست بازگرداندن و مسدود کردن دارایی های مشتریان ایالات متحده اقدام فوری کردند. این برای جلوگیری از هرگونه انتقال غیرمجاز توسط نهادهای ژائو یا بایننس است.

Related Posts

Leave a comment