معامله گران Dogecoin ممکن است به زودی قادر به معامله DOGE در Robinhood بدون کارمزد شبکه باشند.

photo_2022-05-18_18-12-20

پلتفرم معاملاتی سهام Robinhood گفته است که کیف پول جدید غیرحضوری «Robinhood 3» به کاربران این امکان را می‌دهد تا کلیدهای رمزنگاری خود را نگه دارند، بازدهی کسب کنند و ارزهای دیجیتال از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض را بدون پرداخت هزینه‌های شبکه مبادله یا مبادله کنند. در این بیانیه آمده است که معاملات نیز بدون کمیسیون خواهد بود.

کاربران می توانند NFT های خود را ذخیره کرده و برای اولین بار با کیف پول دیجیتالی Web3 به بازارهای آنلاین متصل کنند. وقتی Robinhood راه اندازی شد، در رقابت مستقیم با Coinbase و استارت آپ هایی مانند MetaMask خواهد بود. به گفته رابینهود، کیف پول جدید پس از ایجاد لیست انتظار در سطح بین المللی در دسترس خواهد بود.

در طول سال گذشته، صنعت تجارت Robinhood به طور چشمگیری کاهش یافته است و درآمد آن در سه ماه منتهی به 31 مارس سالانه 43 درصد کاهش یافته است. 

در تلاش برای افزایش درآمد و رشد کاربران، Robinhood ویژگی‌های جدید ارزهای دیجیتال را اضافه کرده است و در اواخر ماه مارس، ساعات معاملات سهام را افزایش داده است. مشتریان نسخه اولیه کیف پول رمزنگاری را در ماه آوریل دریافت کردند که در برنامه Core Robinhood در دسترس خواهد بود.

کیف پول قبلی به کاربران Robinhood امکان دسترسی به اکوسیستم بلاک چین بزرگتر را می داد، اما اجازه ادغام سرویس های مبتنی بر اتریوم یا پشتیبانی از NFT ها (توکن های غیرقابل تعویض) را نمی داد. عملکرد آن کیف پول نیز محدود به دارایی هایی مانند بیت کوین، بیت کوین کش، بیت کوین SV، دوج کوین، اتر، اتر کلاسیک و لایت کوین بود.
با توجه به DogeWhaleAlert، یک حساب توییتر اختصاص داده شده به تراکنش های DOGE، Robinhood همچنان Dogecoin را به نمایندگی از مشتریان خود نگه می دارد.

طبق به‌روزرسانی اخیر توییتر که توسط @DogeWhaleAlert ارائه شده است، اپلیکیشن Robinhood در حال حاضر در مجموع 41,051,656,733 Dogecoin به ارزش 3,654,582,689 دلار دارد. این همچنین 30.94 درصد از عرضه در گردش ارزهای رمزنگاری شده پیشرو است.

طبق این توییت، دارایی های Dogecoin در دو کیف پول 3334959 و 1699275 با هشت آدرس دیجیتال شناخته شده نگهداری می شوند.

Related Posts