در میان تبلیغات ETF قیمت بیت کوین به بالاترین سطح در یک سال رسید

photo_2023-06-24_13-51-29

قیمت بیت کوین اوایل امروز در صرافی بیت استمپ به بالاترین حد یک سال اخیر یعنی 31431 دلار رسید. موج فزاینده اشتیاق پیرامون انبوهی از پرونده های صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) باعث افزایش رشد شد. تصویر توسط tradingview.com علاوه بر خوش‌بینی، ۲ برابری ETF بیت‌کوین سهام نوسانات موثر اعلام شده و قرار است روز سه‌شنبه راه‌اندازی شود. این حرکت به عنوان یک نشانه بالقوه از کاهش موضع قبلی SEC نسبت به بیت کوین تفسیر می شود، احساسی که توسط تحلیلگران صنعت منعکس شده است. پس از راه اندازی موفقیت آمیز BITO، اعلامیه BITX شواهد بیشتری از تغییر جو نظارتی ارائه می دهد.
مایک مک‌گلون می‌گوید که ممکن است بیت‌کوین مرتبط با افزایش به 40000 دلار سقوط کند، در اینجا مشکلاتی وجود دارد که پیچیدگی جالبی را به روایت در حال گسترش می‌افزاید، Direxion و ProShares که هر کدام با برنامه‌های آتی بیت کوین 2X خود، به‌طور غیرمنتظره پرونده‌های خود را به ترتیب در 1 ژوئن و 7 ژوئن پس گرفتند. ناظران صنعت در این فکر مانده اند که آیا این شرکت ها در دریافت تاییدیه تردید داشتند یا صرفاً تمایلی به بازی کمانچه دوم در بازار پس از راه اندازی سهام نوسان نداشتند.

همانطور که گزارش شده است، بازیگران اصلی مدیریت دارایی، BlackRock و Invesco، وارد عرصه بیت‌کوین ETF شده‌اند که به رشد پذیرش جریان اصلی اشاره دارد. بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، اخیراً برای ETF بیت کوین با هدف قرار گرفتن در معرض این ارز دیجیتال ثبت نام کرده است. این حرکت نشان دهنده ادامه علاقه بلک راک به ارز دیجیتال پرچمدار است، اما شانس SEC برای تایید ETF نقطه ای کم است.

Related Posts

Leave a comment